Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Fortnite: Ένας νέος προσομοιωτής ευαισθητοποιεί τους Gen Z gamers για τη νόσο Alzheimer

Η Momentum Worldwide σε συνεργασία με τον Ισπανικό Σύλλογο κατά της Νόσου Alzheimer και της άλλων μορφών άνοιας (CEAFA) λάνσαραν μια πρωτοποριακή καμπάνια με τη χαρακτηριστική ονομασία "Lost in the Wolrd"

Ένας προσομοιωτής που έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους νεαρούς gamers σχετικά με τα πρώιμα στάδια της νόσου της νόσου Alzheimer έρχεται στον virtual κόσμο του Fortnite.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Momentum Worldwide σε συνεργασία με τον Ισπανικό Σύλλογο κατά της Νόσου Alzheimer και της άλλων μορφών άνοιας (CEAFA) λάνσαραν μια πρωτοποριακή καμπάνια με τη χαρακτηριστική ονομασία “Lost in the Wolrd”, η οποία απευθύνεται κυρίως στους Ισπανούς gamers που ανήκουν στην Gen Z.

O προσομοιωτής επιτρέπει στους gamers να «βιώσουν» από πρώτο χέρι μερικά από τα χαρακτηριστικά συμπτώματα της νόσου, όπως είναι η απώλεια μνήμης και η δυσκολία στον προσανατολισμό.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας η CEAFA λάνσαρε ένα βίντεο διάρκειας 90 δευτερολέπτων, το οποίων δείχνει τις αντιδράσεις δημοφιλών Ισπανών gamers, όταν καλούνται να αντιμετωπίσουν μερικά από τα συμπτώματα της νόσου Alzheimer στον ψηφιακό κόσμο.

Οι gaming καμπάνιες για θέματα δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Πριν περίπου έναν χρόνο, η φαρμακευτική εταιρεία Sanofi, λάνσαρε την καμπάνια “Ready Player Mom” με στόχο να προσφέρει διατροφικές συμβουλές για την καλύτερη υγεία του εντέρου.

Παράλληλα, η ολοένα και αυξανόμενη δημοφιλία του Fortnite το καθιστά συχνά ιδανική επιλογή για τους ειδικούς του marketing, καθώς τους επιτρέπει να επικοινωνήσουν το μήνυμα τους σε ένα πολύ μεγάλο κοινό. Για του λόγου το αληθές η εταιρεία DemandSage εκτιμά ότι το Fortnite μετρά περίπου 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίκτες.

Η CEAFA ελπίζει ότι η νέα της καμπάνια θα εμπνεύσει περισσότερους νέους ανθρώπους να συμμετάσχουν στη μάχη κατά της νόσου Alzheimer

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις