Η βρετανική Ometria, που βοηθά τους online λιανεμπόρους να αξιοποιήσουν με περισσότερο αποδοτικό τρόπο τα δεδομένα που διαθέτουν ή συγκεντρώνουν προκειμένου να ανταγωνιστούν με καλύτερους όρους τους μεγάλους “παίκτες” του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, έλαβε πρόσφατα μια επενδυτική… “ένεση” της τάξεως των 2,5 εκατ. δολαρίων εκ μέρους των Inventure Partners, SaatchInvest και Force Over Mass Capital.
Με τα “φρέσκα” κεφάλαια, η εταιρεία αναμένεται αφενός μεν να ενισχύσει το εργατικό της δυναμικό και αφετέρου δε να αναπτύξει περαιτέρω την αυτοματοποιημένη marketing πλατφόρμα της.
Σημειώνεται πως μέχρι σήμερα η Ometria έχει αντλήσει συνολικά 5 εκατ. δολάρια σε κεφάλαια επένδυσης.