Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Renault κινείται στο δρόμο της αυτόνομης οδήγησης

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία επικεντρώνει τις προσπάθειές της στη δημιουργία συστημάτων συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control

Στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης φαίνεται πως επενδύει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, Renault.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει μια διεθνής συμφωνία σχετικά με τα 6 επίπεδα της «αυτοματοποιημένης και αυτόνομης οδήγησης», που αρχίζουν από το επίπεδο L0, χωρίς καμία υποβοήθηση οδήγησης έως το επίπεδο L5 που είναι το απόλυτο επίπεδο στο οποίο το όχημα είναι πλήρως αυτόνομο σε όλες τις καταστάσεις και κινείται χωρίς οδηγό.

Στην περίπτωση των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, το γκρουπ Renault επικεντρώνει τις προσπάθειές του στο επίπεδο L2 ή ακόμα και στο L2+, με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας ή η αυτόματη λειτουργία προσπέρασης.

Ωστόσο, υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα τεχνολογικής πολυπλοκότητας μεταξύ της αυτονομίας του επιπέδου L2 και του επιπέδου L3, επειδή το όχημα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί με ασφάλεια σε πολύπλοκα περιβάλλοντα, αλλά με περιορισμένη επαγρύπνηση από την πλευρά του οδηγού. Σε αυτό το στάδιο, το κόστος που θα επιβάρυνε τους πελάτες, σε σχέση με τα οφέλη που θα προέκυπταν από την αυτόνομη οδήγηση, θα καθιστούσε τη ζήτηση περιορισμένη ή ακόμη και μηδενική.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις