Η Apple επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στην Globalstar για την επέκταση της δορυφορικής κάλυψης

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η Apple θα αποκτήσει το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Globalstar έναντι 400 εκατ. δολαρίων

Newsroom
1'

Η Apple ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει έως 1,5 δισ. δολάρια στην εταιρεία παροχής δορυφορικών υπηρεσιών, Globalstar, με στόχο την ενίσχυση της δορυφορικής κάλυψης για τις υπηρεσίες του iPhone.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η Apple θα καταβάλει 1,1 δισ. δολάρια σε μετρητά, ενώ θα αποκτήσει και το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Globalstar έναντι 400 εκατ. δολαρίων.

Από την πλευρά της, η εταιρεία παροχής δορυφορικών υπηρεσιών ανακοίνωσε ότι θα αξιοποιήσει ένα μέρος των νέων κεφαλαίων για την αποπληρωμή των χρεών της.

Την ίδια ώρα, περίπου το 85% της χωρητικότητας του δορυφορικού δικτύου της Globalstar θα διατίθεται για αποκλειστική χρήση από την Apple. Σημειώνουμε ότι η Globalstar διαθέτει ήδη ένα δίκτυο 31 δορυφόρων, το οποίο χρησιμοποιείται από το 2022 για υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στα iPhones. Αυτή η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα μέσω δορυφόρου όταν βρίσκονται εκτός κάλυψης κινητής τηλεφωνίας.

Αυτή η επένδυση υπογραμμίζει τη δέσμευση της Apple να ενσωματώσει προηγμένες τεχνολογίες στα προϊόντα της και να βελτιώσει τις δυνατότητες επικοινωνίας για τους χρήστες σε υποβαθμισμένες περιοχές, τοποθετώντας την ως ηγέτιδα στον εξελισσόμενο τομέα των δορυφορικών επικοινωνιών.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.