Την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο πανηγύρισε ο Ίλον Μασκ μέσα από μια σειρά από αναρτήσεις που έκανε στην πλατφόρμα του Χ.
Συγκεκριμένα, πριν ακόμα οριστικοποιηθεί το αποτέλεσμα, ο Μασκ, ο οποίος υπήρξε ένας από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του Τραμπ, ανάρτησε ένα meme που τον δείχνει μέσα στο Οβάλ Γραφείο του Λευκού Οίκου κρατώντας έναν νιπτήρα, σχολιάζοντας στη σχετική λεζάντα «Let that sink in», που σημαίνει «να το χωνέψετε».
Let that sink in pic.twitter.com/XvYFtDrhRm
— Elon Musk (@elonmusk) November 6, 2024
Επίσης, ενημέρωσε πως υπάρχει ρεκόρ επισκεψιμότητας στο Χ, ενώ σε άλλη του ανάρτηση έγραψε: «Το μέλλον θα είναι καυτό» και συνόδευσε την ανάρτησή του με μία φωτογραφία του με τον Ντόναλντ Τραμπ.
🇺🇸🇺🇸The future is gonna be so 🔥 🇺🇸🇺🇸 pic.twitter.com/x56cqb6oT5
— Elon Musk (@elonmusk) November 6, 2024
Σε άλλη ανάρτηση, ο Μασκ ανέφερε ότι : «Η Αμερική είναι ένα έθνος ανθρώπων που δημιουργούν. Σύντομα, θα είστε ελεύθεροι να δημιουργήσετε».
Υπενθυμίζουμε ότι ο Μασκ έκανε δωρεές άνω των 130 εκατ. δολαρίων στον Τραμπ και σε άλλους Ρεπουμπλικάνους κατά τη διάρκεια αυτών των εκλογών.
