Ο Ίλον Μασκ πανηγύρισε τη νίκη Τραμπ – Με…νιπτήρα στον Λευκό Οίκο

Ο δισεκατομμυριούχος ανάρτησε ένα meme που τον δείχνει μέσα στο Οβάλ Γραφείο κρατώντας έναν νιπτήρα, σχολιάζοντας στη σχετική λεζάντα «να το χωνέψετε»

Newsroom
1'

Την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο πανηγύρισε ο Ίλον Μασκ μέσα από μια σειρά από αναρτήσεις που έκανε στην πλατφόρμα του Χ.

Συγκεκριμένα, πριν ακόμα οριστικοποιηθεί το αποτέλεσμα, ο Μασκ, ο οποίος υπήρξε ένας από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του Τραμπ, ανάρτησε ένα meme που τον δείχνει μέσα στο Οβάλ Γραφείο του Λευκού Οίκου κρατώντας έναν νιπτήρα, σχολιάζοντας στη σχετική λεζάντα «Let that sink in», που σημαίνει «να το χωνέψετε».


Επίσης, ενημέρωσε πως υπάρχει ρεκόρ επισκεψιμότητας στο Χ, ενώ σε άλλη του ανάρτηση έγραψε: «Το μέλλον θα είναι καυτό» και συνόδευσε την ανάρτησή του με μία φωτογραφία του με τον Ντόναλντ Τραμπ.

Σε άλλη ανάρτηση, ο Μασκ ανέφερε ότι : «Η Αμερική είναι ένα έθνος ανθρώπων που δημιουργούν. Σύντομα, θα είστε ελεύθεροι να δημιουργήσετε».

Υπενθυμίζουμε ότι ο Μασκ έκανε δωρεές άνω των 130 εκατ. δολαρίων στον Τραμπ και σε άλλους Ρεπουμπλικάνους κατά τη διάρκεια αυτών των εκλογών.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.