Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσλάβει πάνω από 6.000 εργαζομένους το 2025, όπως μεταδίδει το Reuters.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, την ανακοίνωση έκανε ο founder και CEO της Xpeng, He Xiaopeng, μέσω επιστολής που έστειλε στους εργαζομένους της εταιρείας.
Στην επιστολή ο He Xiaopeng ανέφερε ότι ο εκτιμά ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί τον Ιανουάριο, καθώς και ότι αναμένει έναν νέο πόλεμο τιμών.
Η Xpeng, η οποία σήμερα δραστηριοποιείται σε 30 χώρες, σχεδιάζει να επεκταθεί σε περισσότερες από 60 αγορές μέχρι το τέλος του 2025.
Υπενθυμίζουμε ότι τα οχήματα της κινεζικής εταιρείας άρχισαν να πουλιούνται στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2024 σε συνεργασία της με την Autohellas Group.
