Η κινεζική Xpeng θα κάνει 6.000 προσλήψεις το 2025

Η εταιρεία εκτιμά ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί τον Ιανουάριο, ενώ αναμένει και έναν νέο πόλεμο τιμών

Newsroom
1'

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσλάβει πάνω από 6.000 εργαζομένους το 2025, όπως μεταδίδει το Reuters.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, την ανακοίνωση έκανε ο founder και CEO της Xpeng, He Xiaopeng, μέσω επιστολής που έστειλε στους εργαζομένους της εταιρείας.

Στην επιστολή ο He Xiaopeng ανέφερε ότι ο εκτιμά ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί τον Ιανουάριο, καθώς και ότι αναμένει έναν νέο πόλεμο τιμών.

Η Xpeng, η οποία σήμερα δραστηριοποιείται σε 30 χώρες, σχεδιάζει να επεκταθεί σε περισσότερες από 60 αγορές μέχρι το τέλος του 2025.

Υπενθυμίζουμε ότι τα οχήματα της κινεζικής εταιρείας άρχισαν να πουλιούνται στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2024 σε συνεργασία της με την Autohellas Group.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.