Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Zendesk: Εξαγοράζει τη Base και επεκτείνεται στο CRM!

H Zendesk, η μεγάλη εταιρεία εξυπηρέτησης πελατών από τη Δανία, ανακοίνωσε την εξαγορά μιας λύσης CRM που ονομάζεται Base, σύμφωνα με το TechCrunch.

Η Zendesk θα επενδύσει στη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς και την ανάπτυξη προϊόντων, εστιάζοντας στους υφιστάμενους πελάτες και παρέχοντας προϊόντα για μικρότερες, ταχέως αναπτυσσόμενες ομάδες πωλήσεων, επεκτείνοντας τις λύσεις της σε μεγαλύτερους οργανισμούς με την πάροδο του χρόνου σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Ο Mikkel Svane, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Zendesk, δήλωσε: «Η Base είναι μια φυσική συναρμογή με τη Zendesk, διότι και οι δύο μοιραζόμαστε το πάθος για το σχεδιασμό όμορφων προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για τους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν πραγματικά». «Θέλουμε να κάνουμε για τις πωλήσεις όσα έχει ήδη κάνει η Zendesk για την εξυπηρέτηση των πελατών», πρόσθεσε.

«Τα εργαλεία πωλήσεων δεν κατασκευάστηκαν ποτέ για τους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν πραγματικά. Βασική μας φιλοσοφία στην οικοδόμηση της Base ήταν να δημιουργήσουμε μια εμπειρία παγκόσμιας κλάσης για τους επαγγελματίες πωλήσεων, για να τους βοηθήσουμε να κλείσουν περισσότερες προσφορές», δήλωσε ο Uzi Shmilovici, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Base.

«Η Base είναι απόλυτα ικανή να ενταχθεί στην Zendesk, που ως στόχο έχει να παραδώσει χρήσιμα και εύχρηστα προϊόντα επικεντρωμένα στον πελάτη», δήλωσε ο Matt Price, γενικός διευθυντής της Base. «Μαζί θα δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για τα προϊόντα μας, έτσι ώστε οι πωλήσεις και οι υπηρεσίες να μπορούν να συνεργάζονται ευκολότερα».

Η Base ιδρύθηκε το 2009 και εξυπηρετεί 5.000 πελάτες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις