Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Mastercard παρουσιάζει πλατφόρμα παγκόσμιου εμπορίου

Η Mastercard παρουσίασε μια παγκόσμια πλατφόρμα εμπορίου, υποστηριζόμενη από το Microsoft Azure, η οποία έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση των εμπορικών εργασιών και συναλλαγών για επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Η Mastercard υποστηρίζει ότι, ενώ οι πληρωμές των καταναλωτών έχουν ψηφιοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, ο παγκόσμιος χώρος B2B εξακολουθεί να είναι αναποτελεσματικός και σε μεγάλο βαθμό να βασίζεται στο χαρτί. Το Mastercard Track, όπως θα ονομάζεται η πλατφόρμα, θα συνεργάζεται αρχικά με εννέα δίκτυα B2B και παρόχους διευκόλυνσης εμπορίου (Basware, BirchStreet, Coupa, Infor GT Nexus Commerce Network, Ivalua, Jaggaer, Liaison Technologies, Tradeshift και Tungsten Network).

Αρχίζοντας στις αρχές του 2019, οι πελάτες αυτών των εννέα οργανισμών θα μπορούν να διατηρούν, να ανακτούν και να ανταλλάσσουν βασικές πληροφορίες σχετικά με τους ίδιους και τους εμπορικούς τους εταίρους μέσω του Track Trade Directory, ενός ασφαλούς χώρου επικοινωνίας με 150 εκατομμύρια καταχωρίσεις εταιριών παγκοσμίως.

Καθώς η πλατφόρμα επεκτείνεται, η Mastercard αναφέρει ότι οι προμηθευτές θα έχουν καλύτερη πρόσβαση στις ταμειακές ροές τους σε πολλά δίκτυα. Η πλατφόρμα θα βοηθήσει στην σύνδεση όλων των τύπων πληρωμών – με βάση τον εκάστοτε λογαριασμό, μέσω κάρτας ή μέσω τραπεζικής μεταφοράς – ενώ θα συνδέονται και οι παραγγελίες και οι πληροφορίες τιμολογίου.

Μέσω των συνεργατών της, η MasterCard Track θα επιδιώξει επίσης να διευκολύνει τα δίκτυα B2B, τις τράπεζες, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους παρόχους τεχνολογίας, να επεκτείνουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας σε επιχειρηματικούς πελάτες, όπως ανάλυση δεδομένων και χρηματοδότηση.

Στον ίδιο χώρο δραστηριοποιούνται μερικές ακόμα κοινοπραξίες τραπεζών και χρηματο-οικονομικών οργανισμών με πλατφόρμες blockchain μάλιστα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις