Ultimate magazine theme for WordPress.

Η Fiat ενώνει δυνάμεις με την Intel και την BMW για τα αυτόνομα οχήματα και το μεγάλο μυστικό!

Η Intel δεν ήταν δυνατόν να μείνει εκτός των αυτόνομων οχημάτων, μια και ήδη έχει χάσει τη μάχη των κινητών τηλεφώνων, και για αυτό το λόγο προχώρησε στη μεγάλη εξαγορά της Mobileye τον περασμένο Μάρτιο για 15 δισ, δολ.!

Την ίδια περίοδο Intel, Mobileye και BMW είχαν συνάψει συνεργασία ανάπτυξης πλατφόρμας για αυτόνομα οχήματα η οποία μόλις ενισχύθηκε από άλλο ένα μεγάλο κατασκευαστή, την Fiat-Chrysler.
O στόχος είναι η κοινοπραξία να βγάλει στους δρόμους πλήρη αυτοματοποιημένα οχήματα μέχρι το 2021, μαζί με πολλούς άλλους κατασκευαστές, ενώ 40 οχήματα θα αρχίσουν τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μέχρι το τέλος του 2017.

Ο CEO της Fiat – Chrysler, Sergio Marchionne, δήλωσε ότι για να εξελιχθεί η αυτόνομη οδήγηση είναι ζωτικής σημασία να δημιουργηθούν συνεργασίες μεταξύ των κατασκευαστών, των τεχνολογικών εταιρειών και των προμηθευτών εξοπλισμού και εξαρτημάτων. Η νέα αυτή συνεργασία θα επιτρέψει (στην Fiat-Chrysler) να επωφεληθεί από τις συνέργειες και τις οικονομίες κλίμακος που δημιουργούνται.

Ο CEO της Intel, Brian Krzanich, δήλωσε ότι με τη νέα προσθήκη στην κοινοπραξία έρχεται ακόμα πιο κοντά η στιγμή της παρουσίασης των πιο ασφαλών οχημάτων στον κόσμο (Σ.Σ. αυτό είναι το μεγάλο όφελος της αυτόνομης οδήγησης) και ότι το μέλλον των μεταφορών θα βασιστεί στους ηγέτες του χώρου της αυτοκίνησης και της τεχνολογίας οι οποίοι θα αναπτύξουν κλιμακούμενες αρχιτεκτονικές – πλατφόρμες οι οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από άλλους κατασκευαστές οχημάτων.

Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν δημιουργήσει πολλές συνεργασίες με τεχνολογικές εταιρείες και όχι μόνο οι οποίες αναπτύσσουν πλατφόρμες αυτόνομης οδήγησης:

Η Waymo της Google συνεργάζεται με την Fiat-Chrysler για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων αλλά μάλλον άλλαξαν οι προτεραιότητες της.
Η Lyft συνεργάζεται με την nuTonomy και την Waymo στο ίδιο αντικείμενο αλλά και με την General Motors.
Η Uber συνεργάζεται με την Volvo αλλά και με την Daimler.
H Ford παίζει μόνη της εξαγοράζοντας την Chariot.
H Toyota συνεργάζεται με την nVidia και η nVidia με την Bosch για το ίδιο αντικείμενο.
Η Tesla κάνει παιχνίδι μόνη της στην αυτόνομη οδήγηση.
BMW και Intel είναι μέρος του 5G Automotive Association, με το 5G να φέρνει τα πάνω-κάτω και στην αυτόνομη οδήγηση, δίνοντας μεγάλη ώθηση.
Ericsson, Intel και Toyota επίσης συνεργάζονται για την δημιουργία μιας πλατφόρμας για την διαχείριση του τεραστίου όγκου δεδομένων τα οποία παράγονται από τα αυτόνομα οχήματα.
Τέλος, η Mobileye συνεργάζεται ήδη με πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η VW και η General Motors, μια και έχει αναπτύξει κορυφαία συστήματα πρόληψης ατυχημάτων στα σημερινά μοντέλα. Στον ίδιο χώρο δραστηριοποιείται και η HARMAN, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από την Samsung.

Το μεγάλο μυστικό όμως, το οποίο το ξέρουν όλοι, είναι ότι ο χώρος είναι κατακερματισμένος τεχνολογικά και τα αυτόνομα οχήματα βασίζονται σε πολύπλοκες τεχνολογίες και πλατφόρμες μεγάλων δεδομένων, από το όχημα και το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο, οι οποίες θα πρέπει αναγκαστικά να ενοποιηθούν, αλλιώς δεν μπορεί να προχωρήσει η συγκεκριμένη τεχνολογία.

Σχόλια