Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του e-banking της Τράπεζας Πειραιώς
Οι συνδρομητές της υπηρεσίας μπορούν πλέον να εισέλθουν κανονικά στον λογαριασμό τους
Αποκαταστάθηκαν οι δυσλειτουργίες που παρουσίασε σήμερα (28/2) το e-banking της Τράπεζας Πειραιώς και έτσι οι συνδρομητές της υπηρεσίας μπορούν πλέον να εισέλθουν κανονικά στον λογαριασμό τους.
Τι συνέβη
Υπενθυμίζουμε ότι νωρίτερα σήμερα κάποιοι χρήστες παρατήρησαν καθυστερήσεις στη λειτουργία του Web/ Mobile banking ή σε κάποιες λίγες περιπτώσεις δεν μπορούσαν να συνδεθούν στην υπηρεσία.
Προβλήματα υπήρξαν και στο mobile banking, καθώς δεν ήταν σε αρκετούς συνδρομητές δυνατή η είσοδος στην υπηρεσία, αλλά και η εκτέλεση συναλλαγών.
Ωστόσο, τα στελέχη της τράπεζας αποκατέστησαν όποιο πρόβλημα υπήρξε, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές να μπορούν να χρησιμοποιήσουν κανονικά όλες τις υπηρεσίες.