Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

YouTube: «Μπλόκο»…. στους ad blockers παγκοσμίως

Ο αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να σκληρύνει τη στάση του και ξεκίνησε μια παγκόσμια προσπάθεια για να βάλει τέλος στο φαινόμενο των ad blockers.

Τον περασμένο Ιούνιο η Google άρχισε να πειραματίζεται με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων του YouTube και τον ενίσχυσε στα τέλη Αυγούστου, αλλά τώρα η εταιρεία προχωρά στην παγκόσμια και καθολική εφαρμογή της νέας πολιτικής της.

Για όσους δεν θυμούνται, η Google ξεκίνησε να εμφανίζει ένα ενημερωτικό μήνυμα σε ορισμένους χρήστες που έχουν εγκατεστημένο λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, υπενθυμίζοντάς τους ότι το ad block παραβιάζει τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, ενώ παράλληλα τους καλεί είτε να απενεργοποιήσουν το λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία είτε να γίνουν συνδρομητές στο πρόγραμμα YouTube Premiumαν δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία επιβεβαίωσε στο “The Verge” ότι εφαρμόζει αυτή τη νέα πολιτική παγκοσμίως και σημείωσε ότι  αναπαραγωγή θα σταματάει μετά την παρακολούθηση τριών βίντεο, αν δεν έχει απενεργοποιηθεί το ad block. 

Ωστόσο, πολλοί χρήστες έσπευσαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους σε διάφορα φόρουμ (όπως το Reddit), ενώ στο YouTube εμφανίζονται διαφημίσεις για τέτοιο λογισμικό! Βέβαια το τελευταίο θα αλλάξει άμεσα και αυτό που μένει να δούμε είναι, αν ο αριθμός των συνδρομητών του YouTube Premium θα αυξηθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες. Σημειώνεται ότι στην παρούσα φάση υπάρχουν περίπου 80 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως στο YouTube Premium.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις