Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Uber: Κλείνει την Drizly 3 χρόνια μετά την εξαγορά

Κατά την εξαγορά, η Drizly είχε γίνει η κορυφαία υπηρεσία παράδοσης αλκοόλ κατά παραγγελία στις Ηνωμένες Πολιτείες και είχε επεκτείνει τη διαθεσιμότητά της σε 1.400 πόλεις από την ίδρυσή της το 2012.

H Uber κλείνει την επιχείρηση παράδοσης αλκοόλ, Drizly, τρία χρόνια μετά την εξαγορά της για 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Axios.

«Μετά από τρία χρόνια ανεξάρτητης λειτουργίας της Drizly εντός της οικογένειας της Uber, αποφασίσαμε να κλείσουμε την επιχείρηση και να επικεντρωθούμε στη βασική στρατηγική της Uber Eats να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να βρίσκουν σχεδόν τα πάντα, από τρόφιμα έως παντοπωλεία και αλκοόλ, όλα σε μία μόνο εφαρμογή», δήλωσε ο Gore-Coty, Uber’s SVP of delivery.

Η Drizly διέφερε από τα άλλα τμήματα της επιχείρησης της Uber καθώς δεν προσλάμβανε ούτε έκανε κάποιο συμβόλαιο με τους εργαζόμενους στην παράδοση. Παρείχε τεχνολογία back-end για να βοηθήσει τις κάβες να παρέχουν τις δικές τους παραδόσεις, σύμφωνα με την έκθεση.

Όταν ανακοινώθηκε η εξαγορά της Drizly από την Uber τον Φεβρουάριο του 2021, ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Dara Khosrowshahi, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία ήθελε να διπλασιάσει την παράδοση αλκοόλ, αγοράζοντας τον ηγέτη σε αυτόν τον χώρο.

Η Uber στόχευε να αναβαθμίσει την πλατφόρμα παράδοσης φαγητού, Uber Eats, ενσωματώνοντας το marketplace της Drizly στην εφαρμογή Uber Eats, διατηρώντας παράλληλα μια αυτόνομη εφαρμογή Drizly.

Κατά την εξαγορά, η Drizly είχε γίνει η κορυφαία υπηρεσία παράδοσης αλκοόλ κατά παραγγελία στις Ηνωμένες Πολιτείες και είχε επεκτείνει τη διαθεσιμότητά της σε 1.400 πόλεις από την ίδρυσή της το 2012.

Τον Νοέμβριο του 2021, ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Drizly ανακοίνωσε ότι είχε συνεργαστεί με την 7-Eleven για παραδόσεις αλκοόλ σε 60 λεπτά ή νωρίτερα από 1,200 καταστήματα λιανικής πώλησης ευκολίας.Τον Οκτώβριο του 2022, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) ανέλαβε δράση εναντίον τόσο της Drizly όσο και του τότε διευθύνοντος συμβούλου της, James Cory Rellas, για δραστηριότητα σχετικά με παραβίαση δεδομένων που έλαβε χώρα στην εταιρεία το 2020, πριν από την εξαγορά της από την Uber.

Η FTC ισχυρίστηκε ότι οι Drizly και Rellas ειδοποιήθηκαν για προβλήματα ασφάλειας δεδομένων το 2018, αλλά απέτυχαν να βελτιώσουν τις διαδικασίες της εταιρείας πριν από την παραβίαση δεδομένων δύο χρόνια αργότερα το 2020.

Η Uber θέλει να επεκτείνει την προσφορά αλκοολούχων ποτών εδώ και χρόνια, με την Uber Eats να προσπαθεί να προωθήσει την υιοθέτηση των προσφορών της εκτός εστιατορίων και να ενισχύσει τα οικονομικά των μονάδων με υψηλότερες κατηγορίες εισιτηρίων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις