Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα “μυστικά” προνόμια των αεροπορικών ταξιδιών

Κερδίζουν τελικά προνομία οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών μέσα από τα προγράμματα επιβράβευσης ή όχι;

Στη εποχή μας, είναι προφανές ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εξελιχθεί πέρα από την απλή παροχή υπηρεσιών μεταφοράς. Στον πυρήνα της δραστηριότητάς τους βρίσκονται τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών επιβατών, που πλέον έχουν καθιερωθεί ως αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής τους. Ωστόσο, παρά τις πολλές ευκαιρίες που προσφέρουν στους επιβάτες, υπάρχουν και αρκετές προκλήσεις.

Ένα από τα κύρια οφέλη για τους επιβάτες είναι η δυνατότητα να αποκτούν πόντους επιβράβευσης μέσω των προγραμμάτων αυτών, ακόμα και όταν δεν ταξιδεύουν. Η συλλογή πόντων γίνεται μέσω διαφόρων τρόπων, όπως η χρήση πιστωτικών καρτών σε καταστήματα, και μπορούν να εξαργυρωθούν για πτήσεις, αναβαθμίσεις θέσεων και άλλες υπηρεσίες.
Ωστόσο, μια από τις βασικές προκλήσεις είναι η αξία των πόντων αυτών. Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες έχουν τον έλεγχο επί της αξίας των πόντων, μπορούν να τους αποδυναμώσουν ή να αυξήσουν τον αριθμό των απαιτούμενων πόντων που θα αξιοποιηθούν έναντι ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Η συλλογή δεδομένων αποτελεί μια άλλη επιπλέον προκλητική πτυχή στο θέμα επιβράβευσης, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για προσωποποιημένο μάρκετινγκ και άλλες εμπορικές δραστηριότητες, «παραβιάζοντας» ενδεχομένως την ιδιωτικότητα των καταναλωτών – χρηστών, οι οποίοι προφανώς έχουν κάνει κλικ σε ένα μεγάλο κείμενων όρων χρήσης της υπηρεσίας.

Τελικά, παρά τις προκλήσεις και τους κινδύνους, τα προγράμματα συχνών επιβατών παραμένουν ένα ελκυστικό μέσο για τους επιβάτες που επιθυμούν να επωφεληθούν από πρόσθετα προνόμια και επιβραβεύσεις, μια win-win κατάσταση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και ειδικά για τις αεροπορικές εταιρείες.

Με πληροφορίες από abc.net.au

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις