Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Cognigy: Χρηματοδότηση ύψους 93 εκατ. ευρώ, για AI agents με χρήση Conversational και GenAI

Η προσέγγιση AI-first της Cognigy χρησιμοποιεί τόσο Conversational όσο και Generative AI για την παροχή προ-εκπαιδευμένων AI agents που επιλύουν αιτήματα πελατών μεγάλου όγκου.

Η Cognigy, παγκόσμιος ηγέτης στον αυτοματισμό εξυπηρέτησης πελατών με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συγκεντρώσει 93 εκατομμύρια ευρώ σε γύρο χρηματοδότησης Series C. Επικεφαλής του γύρου ήταν η Eurazeo Growth, με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Insight Partners, DTCP, DN Capital και άλλων. 

Η νέα χρηματοδότηση θα επιταχύνει την αποστολή της Cognigy να παρέχει εξυπηρέτηση πελατών AI-first σε κλίμακα. Αυτή η ανακοίνωση ακολουθεί χρόνια τριψήφιας ανάπτυξης για την Cognigy, που τροφοδοτείται από την αύξηση της ζήτησης της αγοράς σε όλους τους κλάδους.

Η Cognigy παρέχει μια κορυφαία στην αγορά πλατφόρμα AI εταιρικού επιπέδου για τη δημιουργία, τη λειτουργία και την ανάλυση του προηγμένου εργατικού δυναμικού AI Agent στο οποίο βασίζονται σήμερα πολλές μεγάλες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Lufthansa Group, Virgin Pulse, Frontier Airlines, Bosch, Toyota, TechStyle Fashion Group και Mercedes-Benz για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. 

Η προσέγγιση AI-first της Cognigy χρησιμοποιεί τόσο Conversational όσο και Generative AI για την παροχή προ-εκπαιδευμένων AI agents που επιλύουν αιτήματα πελατών μεγάλου όγκου σε κλίμακα. Εκτός από την εξυπηρέτηση των τελικών πελατών, οι ίδιοι πράκτορες AI αλλάζουν ρόλους για να ενεργούν ως συγκυβερνήτες, παρέχοντας άμεση και βοήθεια στους ανθρώπους – πράκτορες και αυτοματοποιώντας εργασίες ρουτίνας, όπως η ολοκλήρωση κλήσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις