Τέλος εποχής για το 2G στη Γερμανία

Newsroom
1'

Η Deutsche Telekom ανακοίνωσε την πρόθεσή της να απενεργοποιήσει το δίκτυο 2G στη Γερμανία μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2028, μετά την ήδη επιτυχημένη απενεργοποίηση του δικτύου 3G. Η εταιρεία σκοπεύει να επαναχρησιμοποιήσει το φάσμα των 900MHz που καταλαμβάνεται από το 2G για νεότερες τεχνολογίες, ενισχύοντας την κάλυψη και την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Η Deutsche Telekom έχει ήδη καλύψει πάνω από το 97% του γερμανικού πληθυσμού με το δίκτυο 5G και στοχεύει να φτάσει το 99% μέχρι το τέλος του 2025. Οι περιοχές που περιορίζονται στο 2G θα αναβαθμιστούν τουλάχιστον σε 4G πριν την απενεργοποίηση, διασφαλίζοντας ότι η μετάδοση δεδομένων θα είναι επιτέλους δυνατή σε περιοχές όπου προηγουμένως ήταν δυνατές μόνο οι τηλεφωνικές κλήσεις.

Η εταιρεία συνιστά στους πελάτες της να αντικαταστήσουν έγκαιρα τις συσκευές που βασίζονται στο παλιό δίκτυο, επισημαίνοντας τη βελτίωση της ποιότητας φωνής που προσφέρουν οι τεχνολογίες VoLTE και 5G Voice over New Radio. Για τις συσκευές IoT, η Deutsche Telekom αναφέρει ότι οι πάροχοι έχουν ήδη στραφεί σε σύγχρονες τεχνολογίες όπως 4G, 5G, LTE-M και NB-IoT, οι οποίες προσφέρουν αξιόπιστη μετάδοση δεδομένων ακόμη και σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.