Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Google: Οι Millennials μαγειρεύουν… με τα smartphones τους

Σύμφωνα με έρευνα της McGarryBowen, μίας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες των ΗΠΑ, το πρώτο πράγμα που αναζητούν οι Millennials σε μία κουζίνα είναι μία ασφαλής θέση για το smartphone/tablet τους. 

Η έρευνα διεξήχθη για λογαριασμό της Kraft Foods (η McGarryBowen εκπροσωπεί μεταξύ άλλων και τις Maserati, Staples, Marriott International, J. P. Morgan, Hewlett-Packard, Chevron, Kraft Foods, Chase, The Wall Street Journal, Disney, Century 21, Verizon Wireless, Burger King, και Sears) και αποκαλύπτει ότι τα άτομα άνω των 35 προτιμούν να εκτυπώσουν μία συνταγή και τα υλικά της – προτού την εκτελέσουν, ενώ τα άτομα μεταξύ 24 και 34 προτιμούν να την διαβάζουν “as-they-go” από τις οθόνες των έξυπνων συσκευών τους.

Τα περισσότερα από αυτά τα άτομα (ένα ποσοστό της τάξεως του 59%) δηλώνουν ότι η ενασχόληση με την μαγειρική είναι ιδιαίτερη δημιουργική αλλά επίπονη και πως είναι έτοιμοι να δεχτούν μία πρόκληση στην κουζίνα, μόνο να έχουν στο πλευρό τους τον πιστό ψηφιακό τους “βοηθό”.

Οι αναζητήσεις στο YouTube (Google Data, Απρίλιος 2015, ΗΠΑ) όσον αφορά το 48% των αναζητήσεων από Millennials αφορούσαν τη φράση “best recipes” (καλύτερες συνταγές), ενώ ακολουθούν τα “dinner ideas”, “healthy recipes” και “slow cooker recipes”.

Πηγή: allCONNECTED.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις