Ultimate magazine theme for WordPress.

Startups και κορωνοϊός: “Οδηγός επιβίωσης” από τη Sequoia Capital

Κάθε founder και CEO πρέπει να αξιολογήσει ό,τι θεωρεί δεδομένο μέχρι σήμερα.

Όταν όλος ο πλανήτης “πλήττεται” από τον κορωνοϊό, οι επιχειρήσεις και φυσικά οι Startups δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν.

Οι επιχειρηματικοί κίνδυνοι που ελλοχεύουν σε μια παγκόσμια κρίση όπως αυτή είναι πολλοί και κυρίως απρόβλεπτοι, γεγονός που στρέφει τον επιχειρηματικό κόσμο στην αναζήτηση νέων λύσεων και στρατηγικών, προκειμένου να περιορίσει τη “ζημία”.

Σε μια προσπάθεια να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία, και έχοντας εμπειρία πολλών χρόνων, η Sequoia Capital, ένα από τα μεγαλύτερα VCs παγκοσμίως, προειδοποιεί founders και CEOs για τους κινδύνους με τους οποίους ενδέχεται να έρθουν αντιμέτωποι και παράλληλα υποδεικνύει τρόπους με τους οποίους μπορούν να διατηρήσουν υγιή την επιχείρησή τους.

Χαρακτηρίζοντας τον κορωνοϊό τον ως  “black swan”, η Sequoia προειδοποιεί για πτώση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, λέγοντας ότι πολλές επιχειρήσεις είδαν το ρυθμό ανάπτυξής τους να πέφτει ραγδαία από τον Δεκέμβριο έως τον Φεβρουάριο, αλλά και για προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, λόγω του “αποκλεισμού” της Κίνας.

Τέλος, το VC αναφέρεται στον περιορισμό των ταξιδιών και στην ακύρωση των συναντήσεων πάσης φύσεως, που θα επηρεάσει εκτός από τουριστικές και ταξιδιωτικές εταιρείες, κάθε επιχείρηση που εξαρτάται από προσωπικές συναντήσεις για τη διεξαγωγή πωλήσεων κ.ο.κ.

Τι μπορεί να γίνει για όλα αυτά; Λαμβάνοντας υπόψιν ότι κανείς δεν γνωρίζει πότε θα περιοριστεί ή κρίση ή πότε θα επανέλθει οριστικά η παγκόσμια οικονομία, το VC συνιστά κάποιες προληπτικές κινήσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η επιχείρηση έχει τα απαραίτητα εφόδια για να επιβιώσει.

Όπως λέει χαρακτηριστικά, κάθε founder και CEO πρέπει να αξιολογήσει ό,τι θεωρεί δεδομένο μέχρι σήμερα. Μεταξύ αυτών: η εισροή μετρητών (και τα κατάλληλα πλάνα αν αυτή δεν είναι αρκετή), η πρόβλεψη πωλήσεων (και η προσαρμογή των εξόδων), η στρατηγική marketing αλλά και το προσωπικό.

Σε κάθε περίπτωση, το VC σημειώνει πως η γρήγορη προσαρμογή σε συνθήκες που αλλάζουν είναι αυτό που κάνει μια εταιρεία να διαρκεί στο χρόνο.

Διαβάστε όλο το κείμενο εδώ.

Σχόλια