Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Pobuca: Πρώτη συνεργασία στην Αργεντινή με τη Nokia

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) διεθνής πάροχος επιχειρηματικών λύσεων και customer experience expert, ανακοίνωσε την πρώτη σύμβασή της στην Αργεντινή, στα πλαίσια της συνεργασίας με την θυγατρική εταιρεία της Telefonica στην χώρα.

Με βάση τη νέα,ακόμη υπό διαμόρφωση, πραγματικότητα που φέρει η πανδημία του κορωνοϊού, η Pobuca πρόκειται να εντείνει ακόμη περισσότερο στην περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας της με Telefonica και τις νέες προοπτικες που αυτή δημιουργεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Η Pobuca θα παράσχει στη Nokia Αργεντινής την cloud εφαρμογή Pobuca Connect, τη λύση της εταιρείας που μετατρέπει όλες τις πολλαπλές, επικαλυπτόμενες και μη συνδεδεμένες λίστες επαφών σε ένα ενοποιημένο βιβλίο διευθύνσεων, εύκολα προσβάσιμο από παντού και έτοιμο να διαμοιραστεί με συναδέλφους, συνεργάτες ή επιχειρηματικούς εταίρους.

Πρόκειται για το πρώτο συμβόλαιο της εταιρείας στο πλαίσιο του πλάνου επέκτασής της στη Λατινική Αμερική, μετά την ανακοίνωση της συνεργασία της Pobuca με την Telefónica Argentina για τη διανομή μιας private-label εφαρμογής διαχείρισης επαφών, η οποία βασίζεται στην εφαρμογή Pobuca Connect.

Η νέα εφαρμογή θα βοηθήσει τους πελάτες της Telefónica  να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στις επιχειρηματικές επαφές τους και να τις μοιράζονται με τους συναδέλφους τους, σε ένα φιλικό προς τον χρήστη, σταθερά δομημένο και ασφαλές περιβάλλον. Επιπλέον, η νέα private-label εφαρμογής διαχείρισης επαφών, επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνουν συνεχώς τη λίστα των επαφών τους με σάρωση επαγγελματικών καρτών ή λήψη υπογραφών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να συγχρονίζονται όλες οι συσκευές τους και να ενημερώνονται αυτόματα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε την Nokia να αυξήσει την παραγωγικότητα παρέχοντας το εργαλείο διαχείρισης επαφών Pobuca Connect, το οποίο έχει ήδη βοηθήσει οργανισμούς σε όλο τον κόσμο παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία στους χρήστες, με το ενσωματωμένο Pobuca ConnectBot, τον εικονικό βοηθό, να βρίσκεται στο πλευρό τους, διατηρώντας τις επιχειρηματικές επαφές ενημερωμένες και πάντα στη διάθεσή τους.

Πρόκειται για το πρώτο απτό αποτέλεσμα της νεοσυσταθείσας συνεργασίας μας με την Telephones Argentina, το πρώτο από τις πολλές που αναμένουμε οφείλω να πω, που αντανακλά πλήρως την έμφαση που δίνουμε στη διεθνή μας επέκταση, επιβεβαιώνοντας παράλληλα το όραμά μας να ενισχύσουμε περαιτέρω το παγκόσμιο αποτύπωμα μας.

Παραμένουμε δεσμευμένοι για τους στόχους και τους πελάτες μας, καθιστώντας την Pobuca ένα brand συνώνυμο της καινοτομίας, της τεχνογνωσίας και των κορυφαίων επιδόσεων» δήλωσε σχετικά ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις