H Razer, η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη και τις Η.Π.Α.,του δισεκατομμυριούχου gamer Min-Liang Tang, μετά την πρόσφατη πετυχημένη IPO στο Hong Kong, προσπαθεί να βρει νέες αγορές για να τις “δέσει” με τα εκατομμύρια των gamers που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της οικιακά και στα e-sports.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2005, παρουσιάζοντας ένα από τα πρώτα crowdsource ποντίκια για gamers, και ακολούθως τα ονομαστά μηχανικά πληκτρολόγια της. Σήμερα έχει πλήρη σειρά περιφερειακών για gaming ενώ έχει εξαγοράσει την THX από τον George Lucas και φυσικά προσφέρει και ακουστικά.
Μέχρι το exit είχε σηκώσει 175 εκατ. δολάρια από τις Intel, Temasek και το κρατικό fund της Σιγκαπούρης ενώ με την IPO συγκέντρωσε 500 εκατ. δολάρια.
Από τα πιο ενδιαφέροντα προϊόντα της είναι σίγουρα το Razer Gold, ένα κρυπτονόμισμα, το οποίο χρησιμοποιείται αρκετά στο χώρο του gaming και του streaming, ενώ έχει κάνει η αίσθηση η φρυγανιέρα της, έστω και σαν πρωταπριλιάτικο, αλλά και ένα… chroma αυτοκίνητο.
Στην εποχή της πανδημίας είδε τις ώρες του gaming να αυξάνονται δραματικά, όπως και τη ζήτηση για μάσκες. Μέσα σε ένα μήνα η Razer θα στήσει ένα εργοστάσιο που θα παράγει πιστοποιημένες μάσκες για την αγορά της Σιγκαπούρης αρχικά και της Ν.Α. Ασίας σε δεύτερη φάση.
Επίσης, σε συνεργασία με τη πλατφόρμα streaming Bigo.TV (που παρεμπιπτόντως χρησιμοποιεί ακόμα Adobe Flash!) και το Zuk Group θα προσφέρει αποκλειστικά show μουσικής από γνωστούς DJ σε μεγάλα clubs της Σιγκαπούρης, τα οποία φυσικά έχουν κλείσει λόγω πανδημίας, μια και οι gamers θα πρέπει να ψυχαγωγηθούν αλλά και τα club να κρατήσουν επαφή με το κοινό τους…
Thanks to our pals at @NIOglobal, we’re proud to show off the NIO x Razer ES6 Night Explorer. What’s more, our collaboration will bring Razer Chroma to a new breed of smart electric vehicles.
The world’s largest RGB lighting ecosystem for gamers is about to shift into high gear. pic.twitter.com/06T60CrtuS
— R Λ Z Ξ R (@Razer) August 3, 2019