Ultimate magazine theme for WordPress.

Χάρης Τάκας: Η εξέλιξη και η επέκταση μονόδρομος για το efood, ακόμα και στην πανδημία

Μπορεί στην Ελλάδα το online delivery να ανθίζει τα τελευταία χρόνια, με διάφορους “παίκτες” να διεκδικούν μερίδιο της αγοράς, ο βασικός του ανταγωνιστής, όμως είναι ακόμα το τηλέφωνο.

Αυτό εξήγησε στο χθεσινό emea.live, ο Χάρης Τάκας, Marketing Manager του efood, τονίζοντας ωστόσο ότι το business μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. “Υπάρχουν ακόμα μεγάλες δυνατότητες στην αγορά”, παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, ανέφερε και υπογράμμισε ότι όσο ωριμάζει η αγορά, οι πλατφόρμες και οι υπηρεσίες, τόσο μεγαλώνει και η δυναμική της.

Σε αυτήν την αγορά, το efood επεκτείνεται συνεχώς, μεγαλώνοντας την ομάδα του και προσφέροντας νέες λύσεις τόσο σε χρήστες όσο και σε εστιατόρια, ανέφερε ο κ. Τάκας. “Σήμερα, η εταιρεία απασχολεί 450 εργαζόμενους και 200 οδηγούς σε Αθήνα και Λάρισα, ενώ συνεργάζεται με 8.500 καταστήματα. Ο αριθμός αυτός μάλιστα, αναμένεται να ανέβει στα 10.000 πριν το τέλος τους έτους.”

Ήδη, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο στόλος της εταιρείας υπερδιπλασιάστηκε, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να εξυπηρετήσει περισσότερους χρήστες αλλά και καταστήματα. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι το efood παρέχει τον δικό της στόλο διανομέων σε εστιατόρια που δεν προσφέρουν υπηρεσίες delivery, δίνοντας επιπλέον επιλογές στο κοινό αλλά και μια έξτρα πηγή εσόδων για τους καταστηματάρχες.

Το γεγονός αυτό ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό το προηγούμενο διάστημα, καθώς πολλά εστιατόρια θα αναγκάζονταν να κλείσουν χωρίς το delivery και το efood ήταν εκεί για να τους προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, προσπαθώντας μάλιστα να επεκταθεί σε περισσότερα καταστήματα, εξήγησε ο Marketing Manager της εταιρείας.

Παράλληλα, το efood λάνσαρε μια σειρά νέων δυνατοτήτων, που διευκόλυναν την εμπειρία του χρήστη αλλά και του διανομέα, “προστατεύοντας” και την υγεία τους, στην κρίσιμη αυτή συγκυρία. Ένα από αυτά είναι οι ανέπαφες διανομές, στις οποίες ο πελάτης παράγγελνε ηλεκτρονικά, πλήρωνε με κάρτα και ο διανομέας άφηνε το φαγητό στην πόρτα, ενώ άλλη μία εξίσου σημαντική λύση ήταν αυτή του “ηλεκτρονικού tip”, που σύμφωνα με τον Χάρη Τάκα διασφάλιζε μια πολύ σημαντική πηγή εσόδων για τους διανομείς.

“Το delivery ήταν λύση και διέξοδος κατά τη διάρκεια του lockdown αλλά υπήρχαν και προκλήσεις. Το γεγονός ότι πολλά καταστήματα έκλεισαν και οι καταναλωτές ψώνιζαν μεγάλα αποθέματα προϊόντων από το σούπερ μάρκετ, σίγουρα δεν βοήθησαν” εξήγησε ο ίδιος, τονίζοντας ότι σε αντίθεση με το ότι πιστεύουν οι περισσότεροι, η αγορά του delivery “έπεσε” την περίοδο της πανδημίας – αν και όχι όσο άλλοι κλάδοι.

Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα πάνε καλύτερα τώρα, βελτιώνονται εβδομάδα με την εβδομάδα, και το efood εστιάζει στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του. Όπως σημείωσε ο κ. Τάκας, στο επίκεντρο το επόμενο διάστημα θα βρεθούν τρία πράγματα: οι έξτρα κατηγορίες προϊόντων, τα μη μαγειρεμένα είδη δηλαδή, η συνεργασία με τον Σκλαβενίτη και η δημιουργία μιας καλύτερης εμπειρίας σούπερ μάρκετ και τέλος η συνεργασία με περισσότερα εστιατόρια που δεν πραγματοποιούν διανομές.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το emea.live και τη συζήτηση με τον Χάρη Τάκα, παρακάτω:

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.