Cosmote Payments: Ο ΟΤΕ μπαίνει στις ηλεκτρονικές πληρωμές

Newsroom
1'

Άδεια λειτουργίας ιδρύματος ηλεκτρονικού χρήματος χορήγησε η Τράπεζα της Ελλάδος στην θυγατρική του ΟΤΕ, “Cosmote Payments-Υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Χρήματος Α.Ε”.

Η επίσημη δημοσίευση της απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, αναμένεται εντός των επόμενων ημερών, πολύ πιθανόν ακόμα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Η διοίκηση του ΟΤΕ έχει ανακοινώσει από διετίας πως στο σχέδιο ανάπτυξης του ΟΤΕ εντάσσεται η είσοδος στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, αλλά και του διαδικτυακού στοιχηματισμού (σε συνεργασία με την Intralot).

Η Cosmote Payments, που είχε ιδρυθεί το 2018, είναι το τρίτο αδειοδοτημένο ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος από την μετά την Viva Υπηρεσίες Πληρωμών ΑΕ και την “Tora Wallet” που ελέγχεται από τον ΟΠΑΠ.

Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες και πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ είχε υποστηρίξει πως η διοίκηση του ομίλου, αν και αναμένει καθυστερήσεις λόγω της πανδημίας, διατηρεί αμετάβλητα τα επενδυτικά σχέδια “για δίκτυα πέμπτης γενιάς (5G) και ανάπτυξη δικτύων οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home), αλλά και για τα νέα εγχειρήματα του ομίλου, όπως το online gaming και οι ηλεκτρονικές πληρωμές”.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.