Ultimate magazine theme for WordPress.

RoadCube: Επένδυση 1,5 εκατ. δολαρίων για υπηρεσίες “Loyalty as a Service”

Η RoadCube με έδρα τις ΗΠΑ και δραστηριότητα σε Ελλάδα και Ιταλία ολοκλήρωσε γύρο
χρηματοδότησης ύψους 1,5 εκ δολαρίων από την New Eleven Capital, angel investors αλλά και τον Παναγιώτη Χ. Γερμανό.

H RoadCube έχει ξεκινήσει από το IQbility, και μετά από μερικά pivot πλέον εξειδικεύεται στην δημιουργία προγραμμάτων πιστότητας και συνεργιών βοηθώντας την επιχείρηση να αυξήσει την πιστότητα των πελατών της αλλά και να αποκτήσει νέους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, χρησιμοποιώντας καινοτόμες λύσεις η πλατφόρμα της RoadCube σε συνδυασμό με IoT συσκευές τύπου POS  μπορεί να μετατρέψει μέχρι και το 80% των πελατών μιας εταιρείας σε πιστούς πελάτες αυξάνοντας αποδεδειγμένα το τζίρο της επιχείρησης.

Για πρώτη φορά επίσης δίνεται η δυνατότητα στην επιχείρηση μέσα από την πλατφόρμα της RoadCube  να συνάψει συνέργειες με άλλες επιχειρήσεις χωρίς μεγάλα κόστη development και με πολύ μικρό χρόνο υλοποίησης. Η επιχείρηση καλεί με ένα email invite την επιχείρηση που θέλει να συνεργαστεί και χωρίς καμία σύνδεση οι επιχειρήσεις μοιράζονται το πελατολόγιο τους.
Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να ανοιχτεί ένα προφίλ για την επιχείρηση. Αφού δημιουργηθεί το προφίλ της επιχείρησης τότε η επιχείρηση έχει πρόσβαση σε ένα σύνθετο αλλά και εύκολο στο χειρισμό διαχειριστικό το οποίο μπορεί να δημιουργήσει κάθε πιθανό σχήμα επιβράβευσης χωρίς κόστη development και χωρίς αναμονές μηνών όπως συνηθίζεται.

Όλη αυτή η λειτουργικότητα παρέχεται στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με μια σταθερή συνδρομή η οποία αφαιρεί την ανάγκη πολύπλοκων και κοστοβόρων εξωτερικών λύσεων ενώ παράλληλα  παραμένει ανταγωνιστική προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής αξίας για τους πελάτες της τόσο από την ίδια όσο και από το δικό της δίκτυο συνεργαζόμενων εταιρειών.

Όπως αναφέρει ο CEO της RoadCube, Δημήτρης Καλαβάσης, τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι IoT συσκευές που έχουν σχεδιαστεί και πατενταριστεί από την ίδια. Οι συσκευές αυτές συνδέονται με το Wi-Fi της επιχείρησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα από κάθε χρήστη καθώς έχουν πληκτρολόγιο και οθόνη.
Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι να πληκτρολογήσει το τηλέφωνό του στη συσκευή και καθοδηγείται έτσι ώστε να ξέρει πότε θα κερδίσει επιβράβευση, πόσους πόντους έχει ή ακόμα και να εξαργυρώνει εύκολα κουπόνια.
Με αυτό το τρόπο οι ταμίες ελευθερώνονται από πρόσθετες εργασίες και ο καταναλωτής έχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία ξεπερνώντας τις λύσεις των απλών καρτών ή τις λύσεις όπου πρέπει να κατεβάσει μια εφαρμογή. Η εμπειρία του χρήστη αναβαθμίζεται συνολικά αφού δεν χρειάζεται να κάνει μεγάλες εγγραφές και παράλληλα η εταιρεία μπορεί να εντάξει gamification στην όλη διαδικασία κάνοντας τον καταναλωτή να αισθάνεται μοναδικός.

Με την χρηματοδότηση η εταιρεία θα εστιάσει πλέον στην εξάπλωσή της στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό σε μικρές αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις επιχειρώντας να αλλάξει τελείως το τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούν και διαχειρίζονται προγράμματα πιστότητας.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.