Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Uber εξαγοράζει τη Drizly για 1.1 δις και “ανοίγει” την αγορά των ποτών

Στον κλάδο του αλκοόλ “μπαίνει” η Uber, καλύπτοντας πλέον σχεδόν όλη την αγορά του delivery, με την εξαγορά της Drizly για 1.1 δισ. δολάρια.

Η Drizly, που είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα διανομής στη Βόρεια Αμερική, θα αποτελέσει πλέον θυγατρική της Uber, και οι υπηρεσίες της θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή Uber Eats, που μέχρι τώρα περιλάμβανε αποκλειστικά φαγητό.

“Για όπου θέλετε να πάτε και για ό,τι χρειάζεστε, ο στόχος μας στην Uber είναι να κάνουμε τη ζωή σας λίγο πιο εύκολη», δήλωσε Ο CEO της Uber, Dara Khosrowshahi. “Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο “μπαίνουμε” σε νέες κατηγορίες καταστημάτων και προϊόντων, όπως τώρα το αλκοόλ”.

Η Drizly ιδρύθηκε το 2012 από τους Cory Rellas, Justin Robinson, Nicholas Rellas και Spencer Frazier, και μέχρι σήμερα έχει σηκώσει σχεδόν 120 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή 200 υπαλλήλους και συνεργάζεται με καταστήματα σε πάνω από 1.400 πόλεις, στις οποίες όλοι οι νόμιμοι καταναλωτές (ανάλογα με το ηλικιακό όριο) μπορούν να παραγγέλνουν μπύρα, κρασί και άλλα ποτά.

“Η Drizly έχει περάσει τα τελευταία οκτώ χρόνια χτίζοντας την υποδομή, την τεχνολογία αλλά και τις συνεργασία για να φέρει στον καταναλωτή μια εμπειρία που του αξίζει” δήλωσε ο Cory Rellas, CEO της εταιρείας από το 2018. “Είναι μια μέρα που η ομάδα της εταιρείας είναι υπερήφανη, καθώς αναγνωρίζει όσα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα αλλά και όσο πρέπει ακόμα να γίνουν για να εκπληρωθεί αυτό το όραμα, συμπλήρωσε.

Σημειώνεται ότι το άνοιγμα σε νέες αγορές είναι κάτι που παρατηρείται στον χώρο του delivery κυρίως λόγω της πανδημίας. Το γεγονός ότι τα μαγαζιά σε πολλές χώρες παραμένουν κλειστά αλλά και η ανάγκη κοινωνικής αποστασιοποίησης έχει δημιουργήσει μια ευκαιρία για τα marketplaces αυτού του είδους, την οποία φυσικά και εκμεταλλεύονται. Στη χώρα μας, το efood για παράδειγμα πραγματοποιεί πλέον διανομές από κάβες, ζαχαροπλαστεία, κρεοπωλεία και σούπερ μάρκετ, ενώ άνοιγμα στα σούπερ μάρκετ έχει κάνει και το BOX. Πλέον διανομές αυτού του είδους θα κάνει και η Wolt, η οποία αν και ξεκίνησε από εστιατόρια πλέον καλύπτει πολλές περισσότερες επιλογές σε καταστήματα αλλά και προϊόντα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις