StartUpper

Το Spotify προχωρά σε νέα εξαγορά και λανσάρει για πρώτη φορά live ηχητικό περιεχόμενο

Το Spotify μπαίνει στο παιχνίδι των live μεταδόσεων με την εξαγορά της εταιρείας Betty Labs, με έδρα το Λος Άντζελες.

Η Betty Labs βρίσκεται πίσω από την εφαρμογή Locker Room, η οποία προσφέρει live ηχητικές εκπομπές που απευθύνονται σε φίλους του αθλητισμού. Παρόλο που το Spotify δεν ανακοίνωσε το ποσό της εξαγοράς, δήλωσε ότι θα αυτή θα το βοηθήσει να δημιουργήσει νέες μορφές ηχητικού περιεχομένου, εξελίσσοντας το Locker Room σε μια “εμπειρία” που θα αφορά περισσότερους δημιουργούς αλλά και μεγαλύτερο κοινό.

«Δημιουργοί και κοινό ζητούν εδώ και καιρό “ζωντανό” περιεχόμενο στο Spotify και είμαστε ενθουσιασμένοι που σύντομα θα το διαθέσουμε σε εκατοντάδες εκατομμύρια ακροατές και εκατομμύρια δημιουργούς στην πλατφόρμα μας», δήλωσε ο Gustav Söderström, Chief Research & Development Officer στο Spotify. «Ο κόσμος στρέφεται ήδη σε εμάς για μουσική, podcast και άλλες μοναδικές ηχητικές εμπειρίες και αυτή η νέα ζωντανή εμπειρία είναι ένα ισχυρό συμπλήρωμα που θα ενισχύσει και θα επεκτείνει την εμπειρία που παρέχουμε σήμερα.»

Σημειώνεται ότι η Betty Labs παρουσίασε για πρώτη φορά το Locker Room τον Οκτώβριο του 2020 και αρχικά υποστηρίχθηκε από την Lightspeed Venture Partners. Πρόσφατα συγκέντρωσε 9,3 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση seed με επικεφαλής τον επενδυτικό βραχίονα της Alphabet. «Με το Spotify, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε το καλύτερο σπίτι για τους λάτρεις των σπορ και θα χρησιμοποιήσουμε τα μαθήματα που πήραμε στην πορεία μας για να δημιουργήσουμε τον απόλυτο προορισμό για ζωντανή συζήτηση γύρω από τη μουσική και τον πολιτισμό», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της Betty Labs, Howard Akumiah, δίνοντας λίγες παραπάνω λεπτομέρειες σχετικά με το τι πρόκειται να ακούσουμε στο μέλλον, στο Spotify.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις