Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τους 7 εκατομμύρια (επί πληρωμή) χρήστες έφτασε το Workplace του Facebook

Τους 7 εκατομμύρια (επί πληρωμή) χρήστες έφτασε το Workplace, το λογισμικό εταιρικής επικοινωνίας του Facebook, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας.

Το λογισμικό, το οποίο χρησιμοποιείται από εταιρείες ως εσωτερικό μέσο δικτύωσης για τους υπαλλήλους τους, δημιουργήθηκε το 2016 και σήμερα έχει ανάμεσα στους πελάτες του ονόματα όπως το Spotify και τα Starbucks.

Με το ορόσημο των 7 εκατ. χρηστών, το Workplace σημειώνει αύξηση 40% από τον περσινό Μάιο, ωστόσο εξακολουθεί να μένει πίσω από τους βασικούς του ανταγωνιστές. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το Teams της Microsoft έχει πλέον πάνω από 145 εκατ. ημερήσιους ενεργούς χρήστες, αριθμός ο οποίος έχει αυξηθεί πάνω από 93% τον τελευταίο χρόνο. Το Slack από την άλλη, αν και δεν ανακοινώνει τους χρήστες του πλέον, είχε 12 εκατ. ημερήσιους χρήστες τον Σεπτέμβριο του 2019.

Ανεξάρτητα από τον ανταγωνισμό, αυτό που δεν γνωρίζουμε σχετικά με το Workplace είναι το πόσο συνεισφέρει στα έσοδα της εταιρείας. Το Facebook εντάσσει το λογισμικό στην κατηγορία “Άλλα” των οικονομικών του αποτελεσμάτων (μαζί με το Oculus και άλλες συσκευές hardware), με αποτέλεσμα να μην είναι ξεκάθαρη η σημασία του Workplace για την εταιρεία. Πάντως, ολόκληρη η κατηγορία “Άλλα”, αντιστοιχούσε στο 2.8% των εσόδων του Facebook το πρώτο τρίμηνο του 2021, με όλα τα υπόλοιπα να προέρχονται από τις διαφημίσεις.

«Κατασκευάσαμε το Workplace ως εσωτερική έκδοση του Facebook για να διευθύνουμε τη δική μας εταιρεία και ήταν τόσο χρήσιμο που ξεκινήσαμε να αφήνουμε και άλλους οργανισμούς να το χρησιμοποιούν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg σε δημοσίευση του στο Facebook την Τρίτη. Θέλοντας αυτό να γίνει ακόμα πιο χρήσιμο, ανακοίνωσε επίσης νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά όπως ζωντανά Q&A’s, ενσωμάτωση με Microsoft 365 και G Suite αλλά και… νέα emojis.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις