StartUpper

Η PayPal δίνει λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα του e-commerce με νέα εξαγορά

Ακόμα μια εξαγορά στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε η PayPal, η οποία επεκτείνει όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες που προσφέρει, ξεφεύγοντας από τα “στενά” όρια των πληρωμών.

Μετά την εξαγορά της Honey και της Curv, η εταιρεία απέκτησε την  Happy Returns, μια εταιρεία 120 ατόμων από την Santa Monica που επιτρέπει σε καταναλωτές να κάνουν επιστροφές προϊόντων που αγόρασαν online, από κοντά.

“Η εμπειρία του καταναλωτή μετά την αγορά είναι κάτι που εξετάζουμε, δεδομένου ότι είναι τόσο κρίσιμο σημείο – οι άνθρωποι θέλουν να ψωνίσουν στο διαδίκτυο και να κάνουν τις επιστροφές στο κατάστημα, και το αντίστροφο”, δήλωσε στο CNBC ο Frank Keller, ανώτερος αντιπρόεδρος φυσικού και ψηφιακού εμπορίου της PayPal.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εξαγορά θα βοηθήσει στην επίλυση μερικών σοβαρών προβλημάτων “logistics” που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και θα βοηθήσει επίσης να αυξηθεί η πελατεία τους, ειδικά τώρα που η οικονομία ξανανοίγει. Επίσης, ο Keller εκτιμά ότι το προϊόν της Happy Returns θα φέρει περισσότερους εμπόρους στην PayPal.

Σημειώνεται ότι η PayPal συνεργάζεται με περίπου 31 εκατομμύρια επιχειρήσεις που τελικά θα έχουν πρόσβαση στο αυτοματοποιημένο δίκτυο επιστροφών. Η Happy Returns διαθέτει περίπου 2.600 σημεία παράδοσης, στα οποία οι αγοραστές μπορούν να αφήσουν προϊόντα για άμεση επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Η εταιρεία συνεργάζεται με μικρά αλλά και μεγαλύτερα brands όπως τα Revolve, Everlane και Steve Madden.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις