Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Online shopping με… προσωπικό avatar προτείνουν φοιτητές από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Μια ομάδα φοιτητών από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου έρχεται να βάλει τέλος στην αγωνία που έρχεται μαζί με όλες τις online αγορές και ονομάζεται επιλογή σωστού μεγέθους. 

Η Νικολίνα Γαντά, ο Στέφανος Μουζακίτης, ο Μιχάλης Κακλής, η Ραφαέλλα Πολυδώρου και η Θεοδώρα Νασιουτζίκη ανέπτυξαν μια πλατφόρμα, στην οποία περιλαμβάνονται καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει ρούχα της επιλογής μέσω του virtual fitting. Μέσω του AvaTry, ο πελάτης θα δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα θα επιλέγει ένα ρούχο και θα μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι’ αυτόν, τότε θα εμφανίζεται μια ένδειξη που θα τον ενημερώνει.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η ιδέα πίσω από το AvaTry «γεννήθηκε» όταν λόγω της COVID-19 οι αγορές ρούχων γινόταν αποκλειστικά και μόνο διαδικτυακά. «Όταν ξεκίνησε το ταξίδι μας στο Junior Achievement Greece και συγκροτήθηκε η ομάδα, κληθήκαμε να βρούμε μια επιχειρηματική ιδέα. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση, αφού συζητούσαμε για προβλήματα και ανάγκες που ταλανίζουν την κοινωνία μας και εμάς τους ίδιους φυσικά, καταλήξαμε ομόφωνα πως οι διαδικτυακές αγορές ρούχων κρύβουν πολλά προβλήματα. Με βασικότερο εμπόδιο την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους», εξηγεί η Νικολίνα Γαντά.

Έτσι, λοιπόν, το AvaTry έρχεται να «απαντήσει» σ’ αυτά τα προβλήματα καθώς αποτελεί μια πλατφόρμα που περιλαμβάνει μια σειρά από ελληνικά καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει όποιο ρούχο θέλει μέσω του virtual fitting.

Πιο συγκεκριμένα, όπως περιγράφει η φοιτήτρια, «ο χρήστης, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα, θα εισαγάγει τις διαστάσεις του σώματός του με τη βοήθεια μιας μεζούρας. Αμέσως μετά θα έχει δημιουργήσει το δικό του προσωπικό avatar. Έπειτα θα επιλέγει το ρούχο που επιθυμεί και θα μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι’ αυτόν θα εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που θα τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

Τα πλεονεκτήματα για καταναλωτές/χρήστες της πλατφόρμας και επιχειρήσεις είναι πολλά, τονίζει η φοιτήτρια και εξηγεί: «Μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα από τον καναπέ του σπιτιού τους με ένα μόνο “κλικ”, δεν είναι απαραίτητη η παρουσία σε φυσικά καταστήματα ένδυσης για την επιλογή του σωστού μεγέθους, ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση χρόνου για εργαζόμενους και εργαζόμενους γονείς. Διευκολύνει επίσης τα άτομα με αναπηρία λόγω έλλειψης υποδομών στα φυσικά καταστήματα.

Ως προς τα καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, το AvaTry αποτελεί ένα καινοτόμο κανάλι προβολής και διανομής και προσδίδει πλεονέκτημα για το συνεργαζόμενο κατάστημα ή βιοτεχνία έναντι των ανταγωνιστών τους, ιδιαίτερα δε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Επιπροσθέτως, βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών και την άμεση προβολή και προώθηση καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις