Νέα εργαλεία που βελτιώνουν την επικοινωνία επιχειρήσεων με τους πελάτες τους ανακοίνωσε χθες το Facebook στο διαδικτυακό συνέδριο F8, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά από το 2019.
Τα εργαλεία αυτά είναι ιδιαίτερης σημασίας για το Facebook, καθώς η πλατφόρμα επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να επιτρέψει σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους στο Messenger, το WhatsApp αλλά και το Instagram.
Τι ανακοινώθηκε:
Δυνατότητα αυτοματοποιημένων μηνυμάτων στο Instagram: Το Facebook ανακοίνωσε ότι μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να διαχειριστούν την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τους μέσω Instagram. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργήσουν αυτόματες απαντήσεις για κοινές ερωτήσεις ή αιτήματα καταναλωτών, όπως “Ποια είναι η πολιτική επιστροφής σας;” ή “Παρακολουθήστε την παραγγελία μου” πριν ξεκινήσει μια συνομιλία με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Ήδη, αυτοί οι τύποι εργαλείων υπάρχουν για τις επιχειρήσεις στο WhatsApp και Messenger, αλλά τώρα, επεκτείνονται και στο Instagram.
Νέες επιλογές στο WhatsApp: Όσον αφορά το WhatsApp, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα σε μορφή λίστας, που θα περιλαμβάνουν έως και 10 επιλογές (πχ προϊόντα), ενώ η πλατφόρμα θα ενεργοποιήσει και “κουμπιά απάντησης” τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέξουν έτοιμες απαντήσεις κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας τους με μια επιχείρηση. Επίσης, το Facebook ανακοίνωσε ταχύτερη ενσωμάτωση για το WhatsApp Business API, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις που εγγράφονται στην πλατφόρμα να μπορούν να ξεκινήσουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε λίγα λεπτά. Μέχρι τώρα η διαδικασία έπαιρνε εβδομάδες.