Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Lidl Ελλάς: Οι άνθρωποι πίσω από μια καινοτόμα εταιρεία της “διπλανής πόρτας”

Μια νέα καμπάνια μας τους συστήνει!

Μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης που επηρέασε τη χώρα μας σε όλα τα επίπεδα, η πανδημία λειτούργησε σαν την αφύπνιση που δεν ξέραμε ότι χρειαζόμασταν: ήρθε να μας θυμίσει ότι στη ζωή λίγα είναι τα πράγματα που έχουν σημασία και αυτά δεν είναι υλικά αγαθά. Ήρθε επίσης, να μας δείξει ότι η καινοτομία δεν περιορίζεται σε έρευνες και βραβεία αλλά συνδέεται με τον άνθρωπο σε κάθε του εκδοχή.  Άνοιξε, έτσι, το δρόμο για μια νέα εποχή, ένα νέο αξιακό σύστημα, που αγγίζει σταδιακά όλο και περισσότερο και τις επιχειρήσεις. Απόδειξη του γεγονότος αυτού, είναι η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς.

Πρόκειται για μια πρωτοπόρα καμπάνια, με πραγματικούς εργαζομένους, που μπορεί να συναντάμε καθημερινά και να μη γνωρίζουμε. Μια καμπάνια που μας έκανε να δούμε πίσω από τίτλους και να καταλάβουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από την καθημερινή μας εξυπηρέτηση αλλά και από επιτυχημένες και καινοτόμες δράσεις που ξεχωρίζουν καθημερινά. Αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της εταιρείας – παρουσιάζοντάς μας τους ανθρώπους της, από τα γραφεία έως τις πωλήσεις και τα logistics centers, η Lidl Ελλάς προσπάθησε να αναδείξει όλους τους εργαζόμενους που υπάρχουν πίσω από κάθε πρωτοβουλία και προϊόν και να απευθύνει ένα ανοιχτό κάλεσμα σε δυνητικούς υποψήφιους, δείχνοντάς τους ότι μπορεί να τους προσφέρει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον στο οποίο μπορούν να εξελιχθούν.

Παράλληλα, η εταιρεία ήθελε – και κατάφερε – να στρέψει τον προβολέα στους υπαλλήλους της και να τους κάνει να νιώσουν υπερήφανοι για αυτήν την προσπάθεια, κι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl Ελλάς δείχνει ότι φθηνό σούπερ μάρκετ δεν σημαίνει απαραίτητα κακό εργασιακό περιβάλλον, χαμηλοί μισθοί ή κακό εργασιακό περιβάλλον. Αντιθέτως, αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι είναι το απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία.

Η νέα καμπάνια της, αποδεικνύει στην πράξη τις στρατηγικές της επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό και δείχνει τι σημαίνει να εργάζεσαι για έναν εργοδότη που δίνει αξία στην ουσία. Εκτός από τον διαφημιστικό σκοπό της, πετυχαίνει έτσι κάτι πολύ μεγαλύτερο: περνά ένα ευρύτερο μήνυμα που (θα έπρεπε να) χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία απασχολεί σήμερα πάνω από 6.500 υπαλλήλους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και, αυτή τη στιγμή έχει περισσότερες από 65 ανοικτές θέσεις εργασίας στα καταστήματα, στα logistics centers και στα κεντρικά και Περιφερειακά γραφεία.  Δείτε τις εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις