Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Baggagement: Η Startup που λύνει οριστικά το πρόβλημα των αποσκευών

Με τις δύο βασικές υπηρεσίες της, η Baggagement απλοποιεί τη μεταφορά και την αποθήκευση αποσκευών καθώς και τη διαδικασία του check-in της αποσκευής εκτός αεροδρομίου.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να αποτελέσει –κυριολεκτικά και μεταφορικά– βάρος κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, επηρεάζοντας ολόκληρο το πρόγραμμα ενός ταξιδιώτη, αυτό είναι οι αποσκευές.

Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος χρειάζεται να περιμένει ώρες μέχρι την αναχώρηση ενός πλοίου αναζητώντας κάπου να αφήσει τις βαλίτσες του ή να ξοδέψει πολύτιμο χρόνο από τις διακοπές του περιμένοντας το check-in, «παρέα» με τις αποσκευές του. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα πολύ συχνό φαινόμενο, το οποίο εντόπισαν και αποφάσισαν να λύσουν η Ελισάβετ Μίληση και ο Γιώργος Καράλης.

Ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους συνεργάτες τους, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τη μέχρι τότε εμπειρία τους ως στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων, δημιούργησαν την Baggagement, την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει αποκλειστικά ολοκληρωμένη διαχείριση, αποθήκευση και μεταφορά αποσκευών από και προς οποιοδήποτε σημείο της Αθήνας (Αεροδρόμιο Αθηνών, Λιμάνι Πειραιά, Ξενοδοχεία, Καταλύματα & Σημεία ενδιαφέροντος), ακόμη και αυθημερόν. Η υπηρεσία της Baggagement ξεχωρίζει γιατί εξασφαλίζει την αποθήκευση αποσκευών σε πλήρως εξοπλισμένες με συναγερμό και κάμερες παρακολούθησης εγκαταστάσεις και δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις αποσκευές τους σε πραγματικό χρόνο, μέσω
ειδικού λογισμικού που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία.

Από το 2017 μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει μεταφέρει και έχει αποθηκεύσει περισσότερες από 5.000 αποσκευές στην Αττική, αποσπώντας αξιολογήσεις πέντε αστέρων. Το τελευταίο διάστημα όμως, η Baggagement ετοιμάζεται να κάνει ακόμα ένα βήμα και προσφέρει
στους επιβάτες της μια νέα δυνατότητα: το check-in αποσκευών εκτός αεροδρομίου.

Πρόκειται για μια υπηρεσία που αναμένεται να δημιουργήσει οφέλη τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αεροπορικές εταιρείες, απλοποιώντας τη διαδικασία του check in, μειώνοντας την αναμονή και τις καθυστερήσεις και αυξάνοντας την αφοσίωση των πελατών της εκάστοτε αεροπορικής. Επίσης, πρόκειται για μια παροχή που ανταποκρίνεται στις διεθνείς τάσεις του «ανέπαφου» ταξιδιού.

Η νέα υπηρεσία θα έρθει σε συνεργασία με την ολλανδική εταιρεία Bagpoint, και η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να την αξιοποιήσει θα είναι ιδιαίτερα απλή: Ο πελάτης θα κλείνει online από το Baggagement.com ή από το bagpoint.gr την υπηρεσία, θα επιλεγεί πού θα αφήσει την αποσκευή του, θα πληρώνει online και μία ή δύο ημέρες πριν από το ταξίδι του θα προχωρά σε «self check-in» της αποσκευής του από το σημείο επιλογής μέσω του ειδικού μηχανήματος. Στη συνέχεια η αποσκευή θα παραλαμβάνεται και θα μεταφέρεται με ασφάλεια στο αεροδρόμιο, ενώ ο επιβάτης θα ενημερώνεται για το πού βρίσκεται μέσω e-mail αλλά και μέσω τηλεφώνου, WhatsApp και Viber.

Η συγκεκριμένη παροχή θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη από την Baggagement στην Ελλάδα και στην Κύπρο, και η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα παρέχει την υπηρεσία αυτή είναι η TUI airlines.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις