StartUpper

To Facebook επενδύει 5 εκατ. δολαρια σε δημοσιογράφους για να ανταγωνιστεί το Medium και το Substack

Το Facebook ξεκίνησε το Bulletin τον Ιούνιο  στις Η.Π.Α. ως αυτόνομη συνδρομητική υπηρεσία ενημερωτικών δελτίων με δωρεάν και επί πληρωμή άρθρα και podcast.

To Facebook ανακοίνωσε ότι προσέλαβε 25 τοπικούς ανεξάρτητους δημοσιογράφους μια επένδυση 5 εκατομμυρίων δολαρίων, για να γράφουν στην υπηρεσία ενημερωτικών δελτίων Bulletin μέσω πολυετών συμφωνιών, ανέφερε η εταιρεία στο Reuters.

Το Facebook ξεκίνησε το Bulletin τον Ιούνιο  στις Η.Π.Α. ως αυτόνομη συνδρομητική υπηρεσία ενημερωτικών δελτίων με δωρεάν και επί πληρωμή άρθρα και podcast. Είναι η προσπάθεια του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να ανταγωνιστεί στην ακμάζουσα τάση ενημερωτικών δελτίων – newsletter υπό την ηγεσία εταιρειών όπως το medium και το Substack.

Το Facebook έχει ήδη ανακοινώσει περίπου 40 δημοσιογράφοι στο Bulletin και λέει ότι θα υπάρχουν περισσότεροι από 100 στην πλατφόρμα “μέχρι το φθινόπωρο”.
Η εταιρεία, η οποία ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι η επένδυση στις τοπικές ειδήσεις για το Bulletin θα δώσει προτεραιότητα σε δημοσιογράφους που εργάζονται σε τομείς με ελάχιστη κάλυψης ειδήσεων όπως  τοπικές κοινότητες  διαφόρων χρωμάτων, δήλωσε ότι οι επιλεγμένοι δημοσιογράφοι περιλαμβάνουν εκείνους που καλύπτουν κοινότητες μεταναστών στην Ατλάντα, κλιματικά ζητήματα στην Παράκτια Πεδιάδα της Βόρειας Καρολίνας και πληροφορίες από Λατινοαμερικάνους επιχειρηματίες στη Φλόριντα.

Η εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι οι νέοι τοπικοί συγγραφείς του Bulletin, οι οποίοι θα καλύπτουν περισσότερες από δώδεκα πολιτείες των ΗΠΑ, περιλαμβάνουν μερικούς από τους πρώτους που δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενο τους μέσω των λεγόμενων “τειχών πληρωμής”. Με τους συγγραφείς να κρατούν όλα τα έσοδα από τις συνδρομές τους από αυτές τις συνεργασίες.

Δημοσιογράφοι και συγγραφείς υψηλού προφίλ έχουν εγκαταλείψει μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης τον τελευταίο χρόνο για να δημοσιεύσουν τη δουλειά τους σε ιστότοπους όπως το Substack και το Medium, οι οποίοι έχουν χιλιάδες δημιουργούς περιεχομένου και συνδρομητές που πληρώνουν.

Οι τοπικοί δημοσιογράφοι του Bulletin επιλέχθηκαν σε μια διαδικασία υποβολής αιτήσεων στην οποία το Facebook συνεργάστηκε με το Διεθνές Κέντρο Δημοσιογράφων και την Εθνική Ένωση Ισπανόφωνων Δημοσιογράφων. Το Facebook ανέφερε ότι οι δημοσιογράφοι θα έχουν πρόσβαση σε εντατικό μάθημα για δημοσιογράφους με στόχο την οικοδόμηση μιας βιώσιμης ανεξάρτητης επιχείρησης.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου έχει εδώ και καιρό μια τεταμένη σχέση με τη βιομηχανία ειδήσεων. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στον τομέα τα τελευταία χρόνια, αν και επικριτές υποστηρίζουν ότι αυτές οι συνεισφορές δύσκολα αντισταθμίζουν τα έσοδα που έχασαν οι εκδότες καθώς μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας κατέλαβαν την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις