StartUpper

16 εκατ. μικρομεσαίες επιχειρήσεις έγιναν ψηφιακές χάρη στη Visa

Οι online αγορές και οι ανέπαφες πληρωμές ωθούν τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν ψηφιακά.

Η Visa ενεργοποιεί ψηφιακά 16 εκατ. μικρομεσαίες επιχειρήσεις, πλησιάζοντας τον στόχο των 50 εκατ. ΜμΕ παγκοσμίως. Νέα έρευνα της Visa δείχνει πόσο σημαντικές είναι οι ψηφιακές δεξιότητες για τις μικρές επιχειρήσεις ώστε να είναι ανταγωνιστικές στην νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται μετά την πανδημία.

Νέα κατηγορία ψηφιακών μικρών επιχειρήσεων

Η Visa ανακοίνωσε σήμερα ότι βοήθησε στην ψηφιακή ενεργοποίηση περίπου 16 εκατ. μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων παγκοσμίως, ή λίγο πάνω από το 30% του πολυετούς στόχου που έθεσε το 2020 για την ψηφιοποίηση 50 εκατ. εταιρειών.

Από την έναρξη της πανδημίας, η Visa έχει ξεκινήσει προγράμματα με βάση την κοινότητα σε όλο τον κόσμο, για να βοηθήσει περισσότερες μικρές επιχειρήσεις να αποδέχονται ψηφιακές πληρωμές και να αποκτήσουν έτσι μεγαλύτερη πρόσβαση στην ψηφιακή οικονομία.

Η ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ψηφιακά υπογραμμίζεται στην 5η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας Visa Back to Business που κυκλοφόρησε σήμερα, η οποία διαπιστώνει ότι το 68% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει οριστικά τον τρόπο που πραγματοποιούν τις πληρωμές τους.

«Σε αυτούς τους 19 μήνες πανδημίας, είδαμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το ψηφιακό εμπόριο και τις διασυνοριακές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει καλύτερα την πανδημία», δήλωσε η Sevdalina Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. «Όμως, δεν πρόκειται πλέον απλώς για προσαρμογή και επιβίωση.

Βλέπουμε τώρα μια ελπιδοφόρα άνοδο στην επιχειρηματικότητα και καθώς βαδίζουμε προς τον στόχο μας να ενεργοποιήσουμε ψηφιακά 50 εκατ. επιχειρήσεων, βοηθάμε για πρώτη φορά μια νέα γενιά επιχειρηματιών να λειτουργήσουν διαδικτυακά ως ψηφιακά αυτόχθονες».

Visa Back to Business Study: Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τις μεθόδους πληρωμών παγκοσμίως

Αντικείμενο μελέτης της παγκόσμια έρευνας Visa Back to Business, ήταν οι ιδιοκτήτες ΜμΕ και οι πελάτες τους, στο πλαίσιο της πανδημίας. Τα πλούσια δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τις πέντε εκδόσεις της μελέτης, και ειδικότερα τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έκδοσης, αναδεικνύουν τις ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης που προκύπτουν από τη σύνδεση ΜμΕ, τοπικών κοινοτήτων και τεχνολογίας:

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξακολουθούν να εργάζονται για να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών, δεδομένου ότι η πανδημία έχει αυξήσει δραματικά την ανησυχία των πελατών που προτιμούν να μην έρχονται σε επαφή με μετρητά και τερματικά πληρωμών, για υγειονομικούς επίσης λόγους, ενισχύοντας αντίστοιχα την επιθυμία τους να πληρώνουν ανέπαφα (tap to pay).

Το 74% των ΜμΕ σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι πελάτες θα εξακολουθήσουν να προτιμούν τις ανέπαφες πληρωμές όσο τώρα, ή ακόμα περισσότερο, με δύο στις πέντε, περίπου δηλαδή το 40% των ΜμΕ, να αναφέρουν την επένδυση σε τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών, μεταξύ των κορυφαίων επενδύσεων που απαιτούνται, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους.

Οι ανέπαφες πληρωμές ως συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Περισσότεροι από δύο στους πέντε, άρα το 44% από τους καταναλωτές, δηλώνουν ότι δεν θα ψωνίζουν σε κατάστημα που προσφέρει αποκλειστικά τρόπους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή. Τα καταστήματα που δεν δέχονται ανέπαφες πληρωμές, ενδέχεται ως αποτέλεσμα να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο απώλειας πελατών.

Δίνεται προτεραιότητα στην online ασφάλεια, υπόψη ότι πριν από ένα χρόνο, το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις ΗΠΑ άρχισαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας να πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες online και τώρα το 57% αναμένεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο για τους επόμενους τρεις μήνες.

Ωστόσο, πολλές μικρού μεγέθους επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι η αλλαγή αυτή ανέδειξε νέες προκλήσεις, ενώ ανέφεραν ότι ανησυχούν κυρίως για θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας δεδομένων (33%), για το κόστος επένδυσης σε ψηφιακές υποδομές (31%) και για την μειωμένη προσωπική επαφή με τους πελάτες (30%).

Ευκαιρία για τις νεοσύστατες, ψηφιακά ενημερωμένες εταιρείες, ενώ το 54% των επιχειρήσεων απάντησαν ότι το προηγούμενο έτος αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, το 46% το αντιμετώπισαν ως ευκαιρία, σε σχέση με 38% τον Νοέμβριο του 2020.

Μεταξύ εκείνων που είδαν το 2020 ως ευκαιρία, το 37% εστίασε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και το 34% στην επέκταση των καναλιών πώλησης, ενώ το 23% ίδρυσε μια εντελώς νέα επιχείρηση.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις