StartUpper

Embrace: Νέα χρηματοδότηση με νέο smart λογισμικό για mobile data

Η εταιρεία διαμόρφωσε ένα εξελιγμένο προϊόν που επιτρέπει την διαλογή από όλα τα mobile δεδομένα, «διαβάζοντας» τις επιλογές των χρηστών και βελτιστοποιώντας τις αποφάσεις των επιχειρήσεων.

Πολλές εταιρείες συλλέγουν δεδομένα από τους χρήστες τους, αλλά δεν ξέρουν πάντα ποια πρέπει να διαλέξουν για ανάλυση feedback. Σε έναν όλο και πιο mobile-first κόσμο, τα smartphones χρησιμοποιούνται για τα πάντα, από εφαρμογές μέχρι delivery food ή και σύνδεση με τα αυτοκίνητα όταν πολλοί οδηγούν.

Αν και οι ίδιες οι εταιρείες έχουν επιταχύνει την ψηφιοποίηση τους για να προσεγγίσουν τόσο τους υπαλλήλους όσο και τους, δεδομένου ότι έως και το 92% της ψηφιακής δράσης παγκοσμίως γίνεται μέσω κινητών συσκευών, πολλές από αυτές δεν έχουν ουσιαστική ορατότητα αυτών των δεδομένων και πώς μπορούν να μετατραπούν σε διατηρητέα έσοδα.

Εδώ παρεμβαίνει η Embrace, μια εταιρεία παρατηρησιμότητας και δεδομένων με έδρα την Καλιφόρνια, που ιδρύθηκε το 2016, ξεκίνησε το προϊόν Data Intelligence. Η κίνηση αυτή ήρθε μετά από μια χρηματοδότηση ύψους 45 εκατ. δολαρίων, σε έναν γύρο χρηματοδότησης με επικεφαλής τη New Enterprise Associates και τους υφιστάμενους επενδυτές Greycroft, AV8 και Eniac, καθώς και μια ομάδα ιδρυτών από τις εταιρείες PagerDuty, SendBird, LogDNA, Scopely και Testflight. Η νέα εισροή κεφαλαίων ενίσχυσε την εταιρεία με 57 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του Crunchbase.

Η νέα της κυκλοφορία Data Intelligence επιτρέπει στους πελάτες της να καταστήσουν όλα τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας τους προσβάσιμα και αξιοποιήσιμα από τις ομάδες επιχειρηματικής ευφυΐας και επιστήμης δεδομένων, ώστε άλλα τμήματα όπως η μηχανική  ή το μάρκετινγκ, να μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τομείς όπως τα νέα προϊόντα και τις καμπάνιες.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία εντάσσεται στα προηγούμενα προϊόντα Observability και Resolution που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εύρεση, την προτεραιοποίηση και την επίλυση σε εργασίες λογιστικών μοντέλων.

Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους κλάδους και τις εφαρμογές για κινητά, όπως παιχνίδια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς όλο και περισσότερες συσκευές κινητών τηλεφώνων και IoT χρησιμοποιούνται ως συστήματα point-of-sale, ανέφερε ο Eric Futoran, CEO της Embrace, παρέχοντας μια σαφή εξήγηση των δεδομένων που προέρχονται από τους χρήστες.

Η Embrace διαθέτει επίσης ένα μοντέλο τιμολόγησης SaaS με δωρεάν και pro/enterprise επίπεδα. Τώρα συνεργάζεται με πάνω από 100 οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των Hyatt, GOAT, Apprentice, Cameo, Glo, TextNow, Dave και ChowNow. Έχει μάλιστα αυξήσει όχι μόνο την πελατειακή της βάση, αλλά και τον αριθμό των υπαλλήλων της σε 45, δηλαδή σχεδόν 400% από τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης το 2019.

Για να συμβαδίσει με την ανάπτυξη, της οποίας τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα αυξήθηκαν τρεις φορές κατά το προηγούμενο έτος, σκοπεύει επίσης να αξιοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να συμπληρώσει την ηγετική ομάδα της εταιρείας, ξεπερνώντας τους 100 υπαλλήλους μέσα στους επόμενους 12 μήνες, συνεχίζοντας την ανάπτυξη προϊόντων για την επιχειρηματική αγορά.

Η Embrace στοχεύει στην καθετοποίηση των δεδομένων για κινητές συσκευές, για τις οποίες το διακύβευμα είναι υψηλό, καθώς το 75% των social media που καταναλώνει η Gen-Z είναι σε smartphones.

Η βάση της εταιρείας βρίσκεται συνεπώς στις γραμμές της Al, των mobile services και της παρατηρησιμότητας, προσδίδοντας νέο νόημα στα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και με αυτοματοποιημένο τρόπο, ώστε να γίνεται άμεσα αντιληπτό, διευκολύνοντας όσους ασχολούνται με ML στη λήψη αποφάσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις