StartUpper

Κίνα: Η Yahoo απέσυρε την πρόσβαση στις υπηρεσίες της

Η εταιρεία δήλωσε ότι σταματά να παρέχει περιεχόμενο για χρήστες λόγω προβληματικού πλαισίου στην Κίνα.

Η Yahoo ανακοίνωσε ότι σταμάτησε να επιτρέπει την πρόσβαση στις υπηρεσίες της στην ηπειρωτική Κίνα «αναγνωρίζοντας το ολοένα και πιο δύσκολο επιχειρηματικό και νομικό περιβάλλον» και αποτελεί τη δεύτερη εταιρία τεχνολογίας της Δύσης που εγκαταλείπει τη χώρα αυτή τις τελευταίες εβδομάδες.

Η εταιρία σταμάτησε να παρέχει περιεχόμενο για χρήστες στην ηπειρωτική Κίνα από την 1η Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της, που κατευθύνει τους χρήστες των ηλεκτρονικών ταχυδρομείων Yahoo και AOL σε άλλους συνδέσμους. Κινεζικά μέσα ενημέρωσης έκαναν γνωστή την κίνηση της Yahoo σήμερα.

Εν συνεχεία της κίνησης της Microsoft

Η κίνηση της Yahoo έρχεται σε συνέχεια αυτής της Microsoft, που τον περασμένο μήνα «έβγαλε από την πρίζα» το Linkedin στην Κίνα, σηματοδοτώντας την οπισθοχώρηση του τελευταίου μεγάλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης αμερικανικής ιδιοκτησίας στην Κίνα. Το Linkedin επικαλέστηκε ένα «λειτουργικό περιβάλλον με περισσότερες προκλήσεις και μεγαλύτερες απαιτήσεις συμμόρφωσης στην Κίνα».

Η Yahoo είχε ήδη περιορίσει σε μεγάλο βαθμό την παρουσία της στην Κίνα τα τελευταία χρόνια. Πριν από χθες, Δευτέρα, είχε ακόμα σε λειτουργία μια εφαρμογή για πρόγνωση καιρού και ορισμένες σελίδες που εμφάνιζαν ειδήσεις σε ξένες γλώσσες.

Η Yahoo μπήκε στην Κίνα το 1998 και το 2012 πέτυχε συμφωνία με τον όμιλο Alibaba για πώληση του ποσοστού της στον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συμφωνία προέβλεπε επίσης ότι η Alibaba θα έχει το δικαίωμα λειτουργίας της Yahoo China υπό την εμπορική επωνυμία της Yahoo για έως τέσσερα χρόνια.

Η Yahoo China στη συνέχεια έκλεισε την υπηρεσία του ηλεκτρονικού της ταχυδρομείου και τη διαδικτυακή της πύλη, αλλά διατήρησε το παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Πεκίνο έως το 2015, οπότε και έκλεισε.

Η αποχώρησή της σημειώνεται ενώ το Πεκίνο επιβάλλει νέους περιορισμούς στις εταιρίες του Διαδικτύου σε τομείς που αφορούν από το περιεχόμενο έως τα προσωπικά δεδομένα των πελατών ενώ υιοθετεί επίσης παράλληλα νέους νόμους. Χθες, Δευτέρα, τέθηκε σε ισχύ ο νέος νόμος για την Προστασία Προσωπικών Πληροφοριών που στόχο έχει την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις