StartUpper

Sifted: Η δημοσιογραφική Startup “σήκωσε” 4 εκατ. λίρες με στόχο να γίνει η φωνή του ευρωπαϊκού οικοσυστήματος

Η σελίδα της Sifted δέχεται περισσότερους από 10 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα, με τους εγγεγραμμένους, στο newsletter, αναγνώστες να ξεπερνούν τους 100.000.

Νέα χρηματοδότηση ύψους 4 εκατ. λιρών «σήκωσε» η ενημερωτική σελίδα Sifted, η οποία καλύπτει τον κόσμο των ευρωπαϊκών νεοφυών επιχειρήσεων. Σε λιγότερο από 3 χρόνια, το project της Sifted, η οποία αναδύθηκε μέσα από τους κόλπους των Financial Times, έτυχε ευρείας αποδοχής από ολόκληρο το ευρωπαϊκό – και όχι μόνο – οικοσύστημα των Startups. Εκτός από την έγκυρη ενημέρωση γύρω από τις νεοφυείς επιχειρήσεις της Γηραιάς Ηπείρου, οι ιδρυτές της Sifted, John Thornhill και Caspar Wooley, θέλουν να προσεγγίσουν με επιτυχία και τη νέα γενιά των Ευρωπαίων entrepreneur.

Παράλληλα, σύμφωνα με τη Sifted, οι εξωτερικές επενδύσεις μεγάλης κλίμακας, είναι ο μόνος τρόπος για την εταιρεία να φτάσει στους ίδιους ρυθμούς ανάπτυξης με τις Startups που καλύπτει στις στήλες της.

Στη χρηματοδότηση συμμετείχε η ScaleUp Capital, fund που εξειδικεύεται στη στήριξη πολλά υποσχόμενων νεοφυών επιχειρήσεων και στη μετατροπή τους σε βιώσιμες και υψηλής αξίας επιχειρήσεις. Μέσω της χρηματοδότησης η ScaleUp Capital απέκτησε το 25% της Sifted.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη ScaleUp Capital, η οποία θα μας επιτρέψει να αναβαθμίσουμε όλο το μοντέλο λειτουργίας μας, να αποκτήσουμε πρόσβαση σε μεγαλύτερα κεφάλαια και να κάνουμε το επόμενο βήμα. Μπορεί να έχουμε την υποστήριξη των Financial Times ωστόσο δε θέλουμε να σταματήσουμε εκεί. Είμαστε και εμείς οι ίδιοι μια Startup» δήλωσε κατόπιν της ανακοίνωσης ο συνιδρυτής του project, John Thornhill.

Όταν ξεκίνησε η Sifted, οι Financial Times υπέγραψαν συμφωνία με ορίζοντα επταετίας για την ανάμειξή τους στο νέο εγχείρημα. Η Startup μπορεί να χρησιμοποιεί το brand του γνωστού ΜΜΕ και οι Financial Times με τη σειρά τους θα διατηρούν θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Η νέα συμφωνία με τη ScaleUp είχε ως αποτέλεσμα το μερίδιο των Financial Times να μειωθεί στο 14%.

Τα αντληθέντα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν μεταξύ άλλων για τον διπλασιασμό του ανθρώπινου δυναμικού της Sifted, το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελείται από 42 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων 15 δημοσιογράφων. Η σελίδα της Sifted δέχεται περισσότερους από 10 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα, με τους εγγεγραμμένους, στο newsletter, αναγνώστες να ξεπερνούν τους 100.000. Οι μισοί αναγνώστες είναι ηλικίας κάτω των 34 ετών, ενώ ένας στους τέσσερις αναγνώστες της Sifted δηλώνουν entrepreneur. Την ίδια στιγμή ολοένα και μεγαλύτερη είναι η απήχηση στο εξωτερικό. Περίπου το 20% των αναγνωστών προέρχεται από τις ΗΠΑ και το 10% από την Ασία.

«Απώτερος στόχος μας είναι να καταστούμε σημείο αναφοράς ως μέσο ενημέρωσης για τον ευρωπαϊκό κόσμο των νεοφυών επιχειρήσεων».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις