Η Ubisoft γίνεται η πρώτη μεγάλη εταιρεία gaming που λανσάρει NFT

Χθες, Τρίτη, η εταιρεία πίσω από τις επιτυχημένες σειρές παιχνιδιών Assassin’s Creed και Just Dance, ανακοίνωσε το Ubisoft Quartz, μια νέα πλατφόρμα η οποία επιτρέπει στους παίκτες να αγοράζουν in-game αντικείμενα σε μορφή NFT, στο blockchain Tezos.

Η Ubisoft έγινε η πρώτη εταιρεία της βιομηχανίας των video game που επιδεικνύει έμπρακτο ενδιαφέρον για το χώρο των νέων τεχνολογιών, και ειδικότερα του blockchain. Τα τελευταία χρόνια ο γαλλικός κολοσσός του gaming, έχει αναπτύξει πρωτότυπα παιχνίδια που αξιοποιούν τα κρυπτονομίσματα ενώ έχει υποστηρίξει και έναν αριθμό νεοφυών επιχειρήσεων. Τώρα, η Ubisoft προχωρά ένα βήμα παραπέρα, εισάγοντας τα NTF σε μία από τις σειρές παιχνιδιών της, με βάση το blockchain Tezos.

Χθες, Τρίτη, η εταιρεία πίσω από τις επιτυχημένες σειρές παιχνιδιών Assassin’s Creed και Just Dance, ανακοίνωσε το Ubisoft Quartz, μια νέα πλατφόρμα η οποία επιτρέπει στους παίκτες να αγοράζουν in-game αντικείμενα σε μορφή NFT, στο blockchain Tezos. To Quartz θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο, στην PC έκδοση του online παιχνιδιού Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint. Ειδικότερα, η δοκιμαστική έκδοση της πλατφόρμας θα τεθεί σε λειτουργία αύριο, Πέμπτη, στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, τη Βραζιλία και την Αυστραλία. Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της Ubisoft, οι παίκτες πρέπει να είναι άνω των 18 ετών για να δημιουργήσουν wallet για το παιχνίδι.

Επί της ουσίας τα NFT λειτουργούν ως αποδείξεις κατοχής αποδεδειγμένα σπάνιων ψηφιακών αντικειμένων. Ενώ η πλειοψηφία των NFT αυτή τη στιγμή αφορά έργα τέχνης και ψηφιακά illustrations, ως non-fungible tokens μπορούν να λειτουργήσουν και τα αντικείμενα των παικτών στα video game. Μάλιστα, ήδη έχει αναπτυχθεί μια αξιοσέβαστου μεγέθους αγορά. Το βιντεοπαιχνίδι Axie Infinity, το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία blockchain του Ethereum, είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά των in-game NFTS, με την αξία των συναλλαγών για αντικείμενα  να ξεπερνά σήμερα τα 3,5 δισ. δολάρια.

«Το Ubisoft Quartz αποτελεί το πρώτο βήμα, στην προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε ένα πραγματικό metaverse. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εάν δεν ξεπεράσουμε τους αρχικούς περιορισμούς του blockchain για το χώρο του gaming, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας για scale-up και της κατανάλωσης ενέργειας» δήλωσε ο Nicolas Pouard, αντιπρόεδρος του Ubisoft Strategic Innovation Lab.

Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος της τεχνολογίας του blockchain έχει δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις στο παρελθόν. Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργαζόμενη με την Ubisoft για το project των ΝFT, Tezos, ισχυρίζεται πως μια συναλλαγή στο δίκτυό της χρησιμοποιεί «έως και 2 εκατομμύρια φορές λιγότερη ενέργεια» από το Bitcoin, του νούμερο ένα αυτή τη στιγμή κρυπτονόμισμα.

Εκτός από την Ubisoft, το βλέμμα προς τα NFT στρέφουν και οι άλλοι μεγάλοι εκπρόσωποι της παγκόσμιας βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών. Τον Νοέμβριο, η Square Enix ανακοίνωσε πως σχεδιάζει ειδικά NFT παιχνίδια, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, περιέγραψε πρόσφατα τα NFT ως «συστατικό στοιχείο της μετάβασης της βιομηχανίας προς το μέλλον».

Διαβάστε επίσης:

NFT: Μια αγορά με μεγάλες προοπτικές και πολλά ερωτηματικά

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις