5 Tips για να κάνετε πιο ενδιαφέροντα τα webinars σας

Πέντε τρόποι για να κάνετε 'glow up' στα διαδικτυακά σεμινάρια.

Όταν μιλάμε για online σεμινάρια το κοινό αναμένει να δει και να ακούσει ό, τι του υποσχέθηκε ο τίτλος για τον οποίο έκανε apply εξ αρχής. Για αυτό οι marketers οφείλουν να ενισχύσουν την δέσμευση όσων “έρχονται” να παρακολουθήσουν το σεμινάριο διαδικτυακά, ξεκινώντας από την αποστολή του email-πρόσκληση, παρουσίαση και το follow-up.  

Ορίστε μερικές συμβουλές για να αναβαθμίσετε το webinar που θα οργανώσετε προσεγγίζοντας και διατηρώντας τους ακροατές: 

Πειραματιστείτε με τα φορμάτ – Το να γνωρίζετε το κοινό σας και τι αναζητούν στο σεμινάριο ώστε να αξίζει να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο είναι σημαντικό. Από το πόσο θα διαρκέσει το webinar (ιδανικά), τα Q&As, ομάδες συζήτησης, πάνελ, μέχρι μια πιθανή συνέχεια του σεμιναρίου σε άλλη φάση για να διατηρείτε το ενδιαφέρον. 

Γίνετε πιο συγκεκριμένοι – Θέστε ένα πλαίσιο με στάνταρ αισθητική, ή χρησιμοποιείστε ένα ψηφιακό background, βάλτε banner και logo μέσα στην παρουσίαση της συζήτησης. 

Επενδύστε στην διαδραστικότητα – Μην διστάσετε να εμπλακείτε σε συζητήσεις με το κοινό, ξεκινήστε συζητήσεις ή και polls, προσεγγίζοντας περισσότερο κόσμο. Ενώ στο face-to-face είναι ξεκάθαρο ποιοι είναι οι ομιλητές και ποιοι οι ακροατές, στο ψηφιακό πεδίο διαφέρει αρκετά.  

Προωθήστε το καλύτερο περιεχόμενο – Κάντε τοποθετήσεις που να λειτουργούν ως πηγή γνώσης, να προάγουν στοιχεία και εμπειρογνώμονες του κλάδου. Τοποθετήστε όλα τα στοιχεία σε bullets, ενσωματώστε χρήσιμα eBooks ή βίντεο, μαγνητοσκοπείστε το webinar για τους υπόλοιπους και ενημερώστε για το αποτέλεσμα του, διατηρώντας την επαφή με όσους συμμετείχαν.  

Δημιουργήστε ξεχωριστές στιγμές – Αν κάποιος προτίθεται να αφιερώσει χρόνο στην παρακολούθηση του webinar σας καλό θα ήταν να τον δικαιώσετε για την επιλογή του.  

Όταν όμως ηχογραφείτε το σεμινάριο και το γνωστοποιείτε στους πιθανούς ακροατές πολλοί επαναπαύονται με αυτό και δεν μπαίνουν τελικά στον κόπο να συνδεθούν μέσω Zoom π.χ. για να μάθουν περισσότερα, αφού θεωρούν ότι θα λάβουν κάποια στιγμή το ηχογραφημένο αρχείο. Υπάρχουν όμως διάφοροι τρόποι για να αλλάξει αυτό.  

Δημιουργήστε και προωθήστε στιγμές που δεν πρέπει κανείς να χάσει, όπως μια live ερώτηση και απάντηση με έναν CEO, μια κριτική σε κάτι που υποβλήθηκε από ένα μέλος του ακροατηρίου, ένα δώρο ή δωρεάν πρόσβαση σε υλικό (ό,τι κι αν είναι αυτό), και διάφορους τρόπους για να αρχίσετε να βλέπετε μια αύξηση της συμμετοχής στο online σεμινάριο που διοργανώνετε.  

Βελτιώνοντας γενικά το διαδικτυακό σας σεμινάριο, θυμηθείτε να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο και περιθώριο για δοκιμές και λάθη για να δείτε τι λειτουργεί. Δεν υπάρχει γρήγορη λύση και ίσως να μην γίνετε buzzworthy σε μια νύχτα, αλλά αν μπορείτε να δεσμευτείτε σε έναν νέο τρόπο σκέψης και να εφαρμόσετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές, θα έχετε κάνει το webinar λίγο πιο ενδιαφέρον από ότι ήταν πριν.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις