ΕΥΔΑΠ: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης για κάθε πελάτη

Στην ΕΥΔΑΠ εμπλουτίζουμε συνεχώς το εύρος των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών, με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη, δημιουργώντας για εκείνον μια phygital εμπειρία.

Ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας, αναπτύχθηκαν ψηφιακές λύσεις προσαρμοσμένες στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη ανταπόκριση της Εταιρείας.

Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ –του ηλεκτρονικού καταστήματός της ΕΥΔΑΠ– οι καταναλωτές κατά την εγγραφή τους ανακαλύπτουν περισσότερες δυνατότητες και οφέλη, που διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους, πραγματοποιώντας πλήθος αιτημάτων και συναλλαγών από την άνεση του σπιτιού τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.

Συγκεκριμένα, μέσα από το eΕΥΔΑΠ, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακίνητών τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή του διακανονισμού των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Επίσης, ενημερώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτωση μεταβολής και υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό,φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν εξατομικευμένες ενημερώσεις μέσω SMS, σε περίπτωση υψηλών καταναλώσεων, και μέσω της υπηρεσίας eBILL να ενεργοποιήσουν την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Μάλιστα στην ΕΥΔΑΠ, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο», για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύουμε ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all. Επιπλέον, για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, παρέχεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού με την ΕΥΔΑΠ, μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων που βρίσκεται αναρτημένο στο eydap.gr, επιλέγοντας 2ώρα ραντεβού, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν. Εναλλακτικά, μπορούν να κλείσουν ραντεβού καλώντας στο 24ωρο Κέντρο Εξυπηρέτησης (τηλ. 1022 ή 210-214444) ή να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα.

Ένα ακόμη βήμα προς την ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη κάνει η ΕΥΔΑΠ με τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablet, που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, απολαμβάνοντας μια νέα εμπειρία βασισμένη στο User Experience (UX) – αρκεί να κατεβάσουν εκ νέου την εφαρμογή που ταιριάζει στο λογισμικό τους, iOS ήAndroid.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις