Στα 275 δισ. δολάρια η αξία της συνδρομητικής αγοράς το 2022

Οι υπηρεσίες streaming και το delivery φέρνουν τα περισσότερα έσοδα στην συνδρομητική οικονομία που αναμένεται να πάει ακόμα καλύτερα το 2022.

Μια νέα μελέτη της Juniper Research διαπίστωσε ότι η αξία της παγκόσμιας αγοράς της συνδρομητικής οικονομίας θα ανέλθει στα 275 δισ. δολάρια το 2022. Το μέγεθος αυτό ξεπερνά τα 224 δισ. δολάρια στα οποία αποτιμήθηκε η αγορά το 2021.

Μετά την αξιολόγηση 10 βασικών αγορών που βασίζονται στην συνδρομητική οικονομία, η έρευνα εντόπισε τις ακόλουθες τρεις που θα αποφέρουν τα υψηλότερα έσοδα το 2022:

  • Φυσικά αγαθά (goods)
  • Ψηφιακό βίντεο (virtual)
  • Ψηφιακή μουσική (streaming)

Η νέα έκθεση, Subscription Economy: Future Strategies & Market Forecasts 2022-2026, διαπίστωσε ότι η αυξημένη ζήτηση των χρηστών για ντελίβερι βασικών αγαθών λόγω της πανδημίας και η υποστήριξη της αυτοματοποίησης στις συνδρομητικές υπηρεσίες, είναι οι βασικοί λόγοι για την υιοθέτηση τους σε αυτές τις τρεις κάθετες κατηγορίες που θα εκπροσωπούν το 75% των εσόδων της παγκόσμιας συνδρομητικής αγοράς το 2022.

Τα βασικά αγαθά θα αντιπροσωπεύουν το 45% της αξίας της αγοράς συνδρομών έως το 2022

Η έρευνα εντόπισε ότι τα φυσικά αγαθά όπως τρόφιμα θα αποτελέσουν τη μεγαλύτερη ευκαιρία για σταθερά έσοδα από συνδρομές ενώ αναμένεται να αντιστοιχούν στο 45% των παγκόσμιων εσόδων μέχρι το 2022. Με βάση την έκθεση, οι συνδρομές για την παράδοση φυσικών αγαθών (προϊόντα φαρμακείου, σούπερ μάρκετ κ.α.) σημείωσαν αυξημένη ζήτηση από τους χρήστες, οι οποίοι επιθυμούν να εξασφαλίσουν αξιόπιστες πηγές φαρμάκων και ειδών καθημερινής ανάγκης ενόψει της πανδημίας.

Επιπλέον, η έκθεση έδειξε ότι οι συνδρομές σε ψηφιακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής, του video streaming, των podcasts και των βιντεοπαιχνιδιών, θα αποτελέσουν σημαντική ροή εσόδων καθώς θα καλύπτουν το 39% της παγκόσμιας αξίας της αγοράς συνδρομών το 2022. Ειδικότερα, η αυξανόμενη υιοθέτηση αναδυόμενων τύπων συσκευών όπως τα έξυπνα ηχεία και η αυξημένη διαθεσιμότητα περιεχομένου ροής θα οδηγήσουν σε νέες συνδρομές.

Πολλαπλές μέθοδοι πληρωμής το «κλειδί» για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων συνδρομής

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η υποστήριξη εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής είναι βασικός παράγοντας για την ανάπτυξη των μελλοντικών συνδρομητικών υπηρεσιών, καθώς το open banking και τα ψηφιακά πορτοφόλια ενισχύουν την ευελιξία στην κατανάλωση του τελικού χρήστη.

Η Juniper Research, η οποία παρέχει συμβουλευτικές και ερευνητικές υπηρεσίες μέσα από εκθέσεις αναλυτών στον παγκόσμιο τομέα των high tech επικοινωνιών, ανέφερε ότι οι πάροχοι πλατφορμών πρέπει να επικεντρωθούν σε πιο δημοφιλείς εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής στις χώρες-στόχους τους, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τις τριβές στη διαδικασία πληρωμής και να μειώσουν την απώλεια πελατών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις