Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη το copywriting;

H τεχνητή νοημοσύνη δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τους ανθρώπους copywriters σύντομα αλλά συμβάλλει στην βελτίωση του περιεχομένου τους. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο συναισθηματικό πλεονέκτημα που έχουν οι άνθρωποι έναντι της τεχνητής νοημοσύνης.  

Ενώ έχουν σημειωθεί μεγάλες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο η Al αναλύει δεδομένα μέσω της αναγνώρισης προσώπου, τα άρθρα μεγάλου μεγέθους με βάση την τεχνητή νοημοσύνη συνήθως στερούνται του ανθρώπινου στοιχείου που μετατρέπει τους αναγνώστες σε leads. 

Η ανάγκη για ανθρώπινη επιμέλεια στα κείμενα εξακολουθεί να είναι απαραίτητη. Τα εργαλεία copywriting με AI μπορεί πλέον να είναι σε θέση να γράφουν συνεκτικά, αλλά το συναίσθημα μιας πραγματικής ανθρώπινης σύνθεσης δεν μπορεί να αντικατασταθεί. 

Το λογισμικό Al συγγραφής είναι ένα ισχυρό μέσο που μπορεί να αξιοποιηθεί στη συγγραφή για να ξεπεραστούν τα “ανθρώπινα προβλήματα”, όπως η έλλειψη κατάλληλης συνδετικής πρότασης ή όταν κανείς μπλοκάρει και δεν ξέρει τι άλλο να γράψει. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ακόμη και να κατανοήσει τον τόνο της φωνής που χρησιμοποιείται και να φτιάξει προτάσεις που θα προσαρμόζονται στον στόχο του κειμένου. 

Έτσι, η AI μπορεί σίγουρα να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για τους ελεύθερους επαγγελματίες συγγραφείς, τους bloggers, τους πωλητές και τους ψηφιακούς εμπόρους- αυτό συμβαίνει επειδή κατανοεί τις αποχρώσεις που συνοδεύουν ένα συγκεκριμένο στυλ, πράγμα που σημαίνει ότι η AI μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία όλων των τύπων περιεχομένου – ενός διαφημιστικού κειμένου, μιας εισαγωγής σε ένα blog ή ενός περιεχομένου μεγάλης διάρκειας. 

Τα εργαλεία copywriting AI μπορούν να βοηθήσουν τους επιμελητές κειμένων να αναβαθμίσουν το αρχικό τους περιεχόμενο ή να δημιουργήσουν ένα εντελώς νέο δεδομένου ενός βασικού σχεδίου. Ωστόσο, ενώ το περιεχόμενο είναι σε μεγάλο βαθμό απαλλαγμένο από λογοκλοπές, η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι ικανή να παράγει νέες ιδέες που προκαλούν σκέψη.  

Η Al είναι καλή στο να ξαναγράφει περιεχόμενο από έναν τεράστιο αριθμό πηγών, αλλά της λείπει η έμπνευση και η ενέργεια για την οποία είναι ικανοί οι ανθρώπινοι που γράφουν αντίστοιχα. Με απλά λόγια, η τεχνητή νοημοσύνη μάλλον δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τους αυθεντικούς copywriters αν και πρόκειται να χρησιμεύσει ως εργαλείο για τη μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου. 

Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης στη συγγραφή κειμένων 

Μπορεί το copywriting με AI να βρίσκεται ακόμη στα σκαριά, αλλά ήδη υπάρχουν κάποιες σημαντικές εξελίξεις στον τομέα αυτό τα τελευταία χρόνια. Καθώς η τεχνολογία AI εξελίσσεται και ο κόσμος μαθαίνει ακόμη περισσότερα για την ανθρώπινη γλώσσα, η AI θα γίνει αναμφίβολα πιο ισχυρή και πιο ακριβής.  

Αφού η εφαρμογή της μηχανικής μάθησης έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η συγγραφή κειμένων, το μέλλον της Al θα έχει τουλάχιστον ένα θετικό αντίκτυπο για τους copywriters σε όλους τους κλάδους. 

Εργαλεία copywriting με Al 

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό το copywriting, βοηθώντας στην παραγωγή πολύ περισσότερου περιεχόμενου από ό,τι ήταν δυνατό στο παρελθόν. Υπάρχουν, ενδεικτικά, ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία copywriting με τεχνητή νοημοσύνη: 

  • CopyAI 
  • Jasper 
  • Headlime 
  • Rytr 
  • INK 
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις