Η Amazon εξαγόρασε την Startup e-commerce λογισμικού Veeqo

Η εταιρεία βοηθά τις online επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις εργασίες τους σε πλατφόρμες e-commerce όπως η Amazon.

Η Amazon εξαγόρασε τη Veeqo, μια Startup που βοηθά τους πωλητές να διαχειρίζονται τις διαδικτυακές τους επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια εταιρεία που κατασκευάζει εργαλεία, τα οποία βοηθούν τις online επιχειρήσεις όπως τα e-shop να πωλούν προϊόντα εντός και εκτός Amazon. Η Veeqo ιδρύθηκε το 2013 με έδρα το Swansea της Ουαλίας και παρέχει λογισμικό που βοηθά τους λιανοπωλητές να διαχειρίζονται τις διαδικτυακές τους επιχειρήσεις σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, eBay, Shopify και Walmart, από την αποστολή παραγγελιών και τις επιστροφές μέχρι την παρακολούθηση των προϊόντων που υπάρχουν σε απόθεμα. Η εταιρεία απασχολεί περίπου 60 άτομα, σύμφωνα με το LinkedIn.

Ο τεχνολογικός κολοσσός απέκτησε την νεοσύστατη εταιρεία λογισμικού e-commerce τον περασμένο Νοέμβριο, χωρίς όμως να δημοσιοποιήσει έκτοτε την εξαγορά. Η Veeqo ανακοίνωσε τη συμφωνία μέσα από μια ανάρτηση στο site της εταιρείας, ενώ η Octopus Ventures -ένας από τους επενδυτές της εταιρείας- επιβεβαίωσε τη συμφωνία μόλις την Δευτέρα. Μια εκπρόσωπος επίσης της Amazon επιβεβαίωσε την εξαγορά, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει τους όρους, ενώ και εκπρόσωποι της Veeqo δεν έχουν ακόμη σχολιάσει περαιτέρω το deal.

Η Amazon εκτιμάται ότι διεκδικεί περίπου το 40% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας, αλλά εδώ και καιρό ενδιαφέρεται να διεκδικήσει μερίδιο από τις πωλήσεις σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το eBay, το Etsy, το Shopify και η Walmart. Ειδικότερα, η Amazon – μέσω της χρέωσης των πωλητών για υπηρεσίες που τους βοηθούν να εκτελούν παραγγελίες στον ιστότοπο της Walmart – θα έπαιρνε έμμεσα ένα μερίδιο από αυτές τις πωλήσεις.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Amazon προσφέρει ένα πρόγραμμα που ονομάζεται Multi-Channel Fulfillment, το οποίο επιτρέπει στους πωλητές να αποθηκεύουν και να αποστέλλουν προϊόντα χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της Amazon, ανεξάρτητα από το αν πωλούν στον εγχώριο ιστότοπο. Παράλληλα, τρίτοι πάροχοι logistics και εταιρείες όπως η Shopify, η UPS και η FedEx έχουν ξεκινήσει τις δικές τους υπηρεσίες εκπλήρωσης – και η Amazon προσπάθησε να προσελκύσει και να κρατήσει τους πωλητές στο MCF μειώνοντας τις τιμές της.

Με την εξαγορά της Veeqo, η Amazon θα μπορούσε να ενσωματώσει πιο ισχυρά εργαλεία για τους λιανοπωλητές στο πρόγραμμα MCF προσελκύοντάς τους, ενδεχομένως μακριά από άλλους παρόχους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις