Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Bodyguard “σήκωσε” 9 εκατ. ευρώ για να αφαιρέσει το τοξικό online περιεχόμενο

Η Bodyguard στοχεύει να γίνει η de facto λύση για το metaverse, αφού μπορεί να φιλτράρει εξπρές το 95% του "toxic content" στο διαδίκτυο, εξυπηρετώντας πλατφόρμες όπως το Twitter, το Instagram και το YouTube μεταξύ άλλων.

Η Bodyguard.ai συγκέντρωσε 9 εκατ. ευρώ σε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Α. Η νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα τη Νίκαια στην Γαλλία χρησιμοποιεί μια ιδιόκτητη λύση τεχνητής νοημοσύνης για να επισημαίνει και να καταπολεμά το τοξικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο, την κυβερνοενόχληση και τη ρητορική μίσους σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Στον γύρο χρηματοδότησης ηγήθηκαν οι Keen Venture Partners και Ring Capital αλλά και ο υφιστάμενος επενδυτής Starquest Capital.

Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση των προσπαθειών της διεθνούς επέκτασης της νεοφυούς επιχείρησης, καθώς και για την προώθηση μιας εκστρατείας προσλήψεων που θα δει το μέγεθος της ομάδας να διπλασιάζεται μέχρι το τέλος του έτους.

Το διαδικτυακό περιεχόμενο μερικές φορές μπορεί να γίνει πολύ προβληματικό, ιδίως με το online hate να παίρνει σάρκα και οστά εκεί μέσα, για μην ειπωθεί τίποτα παραπάνω για το πολύ αναμενόμενο metaverse, ένα όχι και τόσο οικείο περιβάλλον για κάποιους εκεί έξω.

Το εγχείρημα της Startup ξεκίνησε ως μια δωρεάν εφαρμογή για καταναλωτές, η οποία έχει καταφέρει να κρατήσει το αρνητικό περιεχόμενο μακριά για πάνω από 700 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως. Η Bodyguard λειτουργεί μάλιστα σε διάφορες πλατφόρμες όπως το Τwitter, το Instagram, το Youtube και το Twitch, και ισχυρίζεται ότι μπορεί να ανιχνεύσει και να μετριάσει πάνω από το 95% του περιεχομένου που κρίνει ως τοξικό μέσω της κατανόησης των συμφραζομένων, των αποχρώσεων, της γλώσσας SMS, των emojis, των συντομογραφιών, των λογοκριμένων λέξεων και των τυπογραφικών λαθών ακριβώς σε λιγότερο από 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν επίπεδα προστασίας έναντι του τοξικού περιεχομένου ανάλογα με τον τύπο του: προσβολές, απειλές, τρολάρισμα, body shaming, ρατσισμός, προκατάληψη κατά των LGBTQ+, μισογυνισμός, σεξουαλική ή ηθική παρενόχληση, ρητορική μίσους, καθώς και απόκρουση τυχόν διαφημιστικών συνδέσμων, spam ή απάτης που μπορεί να μπουν σε μια διαδικτυακή συζήτηση στις εν λόγω πλατφόρμες.

Η Bodyguard έστρεψε το βλέμμα της προς μια προσφορά B2B με μοντέλο SaaS πριν από πάνω από ένα χρόνο και τώρα συνεργάζεται με brands στους τομείς των media (Groupe M6, Brut, Konbini), της ψυχαγωγίας (Jellysmack), των τυχερών παιχνιδιών (Powder) και του αθλητισμού (γαλλική επαγγελματική ποδοσφαιρική λίγκα) για να βοηθήσει να διατηρήσουν τις κοινότητές τους ελεύθερες και καθαρές από κακούς παράγοντες και, κυρίως, να διατηρήσουν τα μέλη τους όχι μόνο ασφαλή αλλά και ενεργά δεσμευμένα. Συνολικά, καθιστά πιο θετικό το online performance, κρατώντας μακριά τα περισσότερα αρνητικά μηνύματα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις