Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Skroutz: Ιστορίες e-πιτυχίας από τους συνεργάτες του Marketplace

Η καμπάνια «Ιστορίες πίσω από το κουμπί» του #1 Marketplace στη Ελλάδα δίνει φωνή στους συνεργάτες που κατάφεραν να αναπτύξουν την επιχείρηση τους και να εξασφαλίσουν την online παρουσία τους

Το Skroutz, συστήνει κάποιους απο τους συνεργάτες του που κατάφεραν να υλοποιήσουν αυτό το όραμα να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σε μια περίοδο που το online shopping όχι μόνο έχει έρθει για να μείνει αλλά αποτελεί και πρώτη επιλογή παγκοσμίως καθώς σύμφωνα με στοιχεία του statista.com το 80% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τα ψώνια του online, οι συνεργάτες του Skroutz επέλεξαν να κάνουν το ψηφιακό άλμα.  

Μέσω Skroutz Marketplace, οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν online παρουσία χωρίς την ύπαρξη δικού τους e-shop σε μια μεγάλη αγορά πάνω από 8 εκατ. ανθρώπων που επισκέπτονται το Skroutz κάθε μήνα. Το skroutz Marketplace κάνει τη ζωή των εμπόρων πολύ πιο εύκολη καθώς αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που αντλούν πολύ από τον χρόνο τους. Πιο συγκεκριμένα, το Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές. Το μόνο που απομένει στους εμπόρους να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί και να αποδεχτούν τις παραγγελίες αφού πρώτα έχουν εισάγει τα προϊόντα τους στο Skroutz.  

Τρόπος λειτουργίας του Skroutz Marketplace

Δύο απλά βήματα χρειάζονται ώστε να αλλάξει η καθημερινότητα των εμπόρων. Εγγραφή στο Skroutz Marketplace και εισαγωγή των προϊόντων τους μαζί με το απόθεμα, την τιμή και το βάρος τους απλά με ένα XML αρχείο. Σε κάθε παραγγελία ο έμπορος ενημερώνεται ώστε να επιλέξει τη μέρα και την ώρα παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών, συσκευάζει το πακέτο, εκτυπώνει το voucher και παραδίδει στον courier.  Η σημασία του Skroutz Marketplace στην επιτυχία τους αλλά και στην ανακάλυψη των οφελών της online παρουσίας για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τους εξιστορούν οι ίδιοι οι συνεργάτες της εταιρείας μέσα από την καμπάνια «Ιστορίες πίσω από το κουμπί». Μέσα από κάθε ιστορία δίνεται η ευκαιρία στους καταναλωτές να γνωρίσουν τους ανθρώπους πίσω από τα περισσότερα από τα 3 εκατ. προϊόντα που μπορούν να βρουν μέσω Skroutz Marketplace αλλά και στους εμπόρους να παρακολουθήσουν πώς συνάδελφοι τους κατάφεραν απλά και με λίγα βήματα να εμπλουτίσουν τα κανάλια πωλήσεων τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους. 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις