Valuelenz: Η ελληνική retailtech startup που απογειώνει το hybrid commerce!

Στη νέα εποχή του hybrid commerce και της phygital εμπειρίας αγορών σε οποιαδήποτε περίσταση οδηγεί η Valuelenz, μια αμιγώς ελληνική retailtech εταιρεία, τις επιχειρήσεις και τις αλυσίδες retail. Με μια πρωτοποριακή πλατφόρμα (B2B2C) που συνδυάζει τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και των τεχνολογιών αιχμής, προσελκύει το παγκόσμιο ενδιαφέρον ως μία από τις κορυφαίες startups στον χώρο του retailtech. Η εταιρεία γεννήθηκε μέσα από μια πρωτοποριακή ιδέα του Πάνου Κωνσταντινίδη και της Τζένης Ταντίδου το 2016 και μετεξελίχθηκε στις αρχές του 2018 σε μία από τις πλέον καινοτόμες του retailtech, ενσωματώνοντας τεχνογνωσία από τους τομείς του Customer Value Optimization (CVO) και του Omni-Context Shopping.

Δεδομένου ότι η πανδημία του κορωνοϊού έδρασε παγκοσμίως ως «καταλύτης» του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail, η Valuelenz παρουσίασε στο νέο καταναλωτικό «περιβάλλον» την 360°, ευέλικτη και «έξυπνη» πλατφόρμα της, που αποτελεί και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Η «συγχώνευση» της φυσικής και της ψηφιακής μορφής ενός καταστήματος γεφυρώνει τους δύο κόσμους του retail σε μια ενιαία και ολιστική εμπειρία, γνωστή ως «phygital». Και αυτό που κάποτε αποτελούσε την omni-channel προσέγγιση, μετεξελίσσεται πλέον σε ένα omni-context shopping: Από τη δυνατότητα αγοράς μέσα από τα διάφορα κανάλια, σε μια απρόσκοπτη, ευέλικτη και ενοποιημένη εμπειρία αγορών σε οποιαδήποτε περίσταση.

Η πιο εξελιγμένη retailtech πλατφόρμα της αγοράς 

Η ολοκληρωμένη λύση της Valuelenz αποτελεί μια προηγμένη hybrid commerce πλατφόρμα, που συνδυάζει τις δυνατότητες ΑΙ με τεχνολογίες αιχμής, όπως η μηχανική μάθηση και οι δυναμικοί αλγόριθμοι βελτιστοποίησης, δίνοντας σε καταστήματα και επιχειρήσεις retail τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους μία σειρά από καινοτόμες δυνατότητες:

  • Πλούσια πληροφόρηση για οποιοδήποτε προϊόν στο φυσικό αλλά και στο ψηφιακό κατάστημα.
  • Online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα απλά και μόνο με το κινητό, σκανάροντας QR κωδικούς ή/και barcodes.
  • Προσωπικές προσφορές, με ειδικές εκπτώσεις, για τα προϊόντα που επιλέγει ο πελάτης (σύμφωνα και με την εμπορική πολιτική του εμπόρου).
  • Self-checkout με το κινητό, χωρίς αναμονή στα ταμεία.
  • Speed shopping (χάρη στη λειτουργία «Scan-Pay-Go»), το οποίο περιλαμβάνει σκανάρισμα, ανέπαφη πληρωμή και αποστολή των προϊόντων, ώστε να μην τα κουβαλάει ο καταναλωτής μαζί του.
  • Click & collect από τον καταναλωτή ή επιλογή click & deliver.
  • Personal video shopping από την άνεση του σπιτιού του καταναλωτή, αλλά με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).
CO- Founder και CEO της Valuelenz Πάνος Κωνσταντινίδης

Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του φυσικού και του ψηφιακού shopping, ο καταναλωτής δημιουργεί τη δική του, προσωπική αγοραστική εμπειρία, όπως ο ίδιος την επιθυμεί, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, οποιαδήποτε στιγμή και μάλιστα, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσει κάποιο mobile app.

Οι δυνατότητες, όμως, της Valuelenz δεν σταματούν εδώ. Με τη βοήθεια των ενσωματωμένων αλγορίθμων βελτιστοποίησης (AI optimization algorithms) που έχει αναπτύξει, η ομάδα της Valuelenz προσαρμόζει δυναμικά τις προσφορές και τις εκπτώσεις (price optimization/markdown optimization) στη γενικότερη συμπεριφορά των πελατών, όπως αυτή εξελίσσεται μέσα στο χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη και διαφορετικές παραμέτρους (από τα επίπεδα αποθεμάτων μέχρι τις τάσεις εποχικότητας), ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου. Επιπρόσθετα, τα «εργαλεία ανάλυσης δεδομένων» (Analytics) παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές των πελατών (Behaviour Insights), ακόμη και προτού εκείνοι καταλήξουν σε αγορά. Ένα νέο επιπρόσθετο χαρακτηριστικό της Valuelenz με κοινωνικό αντίκτυπο, το Evenly, εξαλείφει τα εμπόδια προσβασιμότητας και επιτρέπει την ισότιμη συμπερίληψη κωφών/βαρήκοων στην παροχή εξυπηρέτησης και πωλήσεων. Τα μέλη της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας μπορούν, πλέον, να επικοινωνούν μέσω τριμερούς βιντεοκλήσης και να πραγματοποιούν αγορές με τη βοήθεια διερμηνέων νοηματικής γλώσσας.

Η πρώτη επιλογή για hybrid commerce

Jenny Tantidou, CO-Founder και Chief Strategy Officer της Valuelenz

Γι’ αυτούς τους λόγους, άλλωστε, κορυφαίες αλυσίδες retail στην Ελλάδα (π.χ. MediaMarkt) και την Κύπρο (Spar super market και μεγάλα  πολυκαταστήματα) επέλεξαν την πλατφόρμα της Valuelenz, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους.

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους, προσφέροντας καινοτομία με ουσία. Και δεν απευθυνόμαστε μόνο στους μεγάλους, αλλά η Valuelenz θα είναι σύντομα διαθέσιμη και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με το μοντέλο του Software-As-A-Service (SaaS)», επεσήμανε πριν από λίγες μέρες στην πρώτη επίσημη παρουσίασης της εταιρείας ο συνιδρυτής και CEO της Valuelenz Πάνος Κωνσταντινίδης

Για να συμπληρώσει από την πλευρά της η συνιδρύτρια και Chief Strategy Officer της Valuelenz Τζένη Ταντίδου: «Oι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν πια να προσφέρουν την ίδια εμπειρία στους πελάτες τους, είτε αυτοί βρίσκονται σε ένα φυσικό κατάστημα είτε online. Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται. Όταν ο καταναλωτής το βιώσει για πρώτη φορά, στο εξής δεν θα θέλει τίποτα λιγότερο».  Η Valuelenz, που αποτελείται από μία ομάδα 12 ατόμων, έχει ενταχθεί στο Visa Innovation Program, στο πρόγραμμα Microsoft for Startups, ενώ είναι εγγεγραμμένη και στην επίσημη ψηφιακή πύλη για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, το Elevate Greece. Τα σχέδια των συνιδρυτών της περιλαμβάνουν τη δυναμική επέκταση των δραστηριοτήτων της και στο εξωτερικό, υποστηρίζοντας ήδη 26 γλώσσες (κινεζικάα, ιαπωνικά, ινδικά, κορεατικά, αραβικά, κ.ά.), προκειμένου να αξιοποιήσει το μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον και τις τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης σε νέες αγορές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις