Μείωσης της «πολυσυζητημένης» προμίσθωσης ανακοίνωσε η Beat

Η καινoτομία της εφαρμογής δεν ήταν μόνο η γρήγορη εύρεση ταξί, αλλά και η ποιότητα των οχημάτων, ο «εκδημοκρατισμός» μιας premium υπηρεσίας. Premium, βέβαια, σημαίνει πως το κόστος είναι μεγαλύτερο...

Σήμερα (23/6/2022) η Beat πραγματοποίησε ανακοίνωση μετά την απόφασή της για μείωση της τιμής προμίσθωσης.

Η προμίσθωση πρόκειται για μια νέα απόφαση της εφαρμογής ταξί, που τώρα βρίσκεται υπό διαβουλεύσεις καθώς προκάλεσε την έντονη αντίδραση των χρηστών και το επιβατικού κοινού!

Συγκεκριμένα, η Beat προέβη σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής, μειώνοντας το ποσό από τα 2 ευρώ στο 1,20. 

Η μείωση  θα εφαρμοστεί σε όλες τις διαδρομές από την Παρασκευή 24/6 και ώρα 12:00 το μεσημέρι.

«Σκοπός μας με αυτή τη μείωση είναι να συγκρατήσουμε το τελικό κόστος των Beat διαδρομών σου, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους οδηγούς για καλύτερες υπηρεσίες. Θυμίζουμε ότι τη χρέωση προμίσθωσης εισπράττουν οι συνεργάτες οδηγοί, ενώ από την πλευρά μας θα αξιολογούμε διαρκώς την ανάγκη επιβολής χρέωσης όπως και το ύψος της χρέωσης, ανάλογα με τις συνθήκες ζήτησης και προσφοράς» υποστήριξε η εταιρεία σε σχετική δήλωση.

Γιατί όμως υπήρξε τόσο μεγάλη συζήτηση γύρω από το επιπλέον fee;

Κάνοντας μια συνοπτική αναδρομή, η Beat αδιαμφισβήτητα μπήκε πολύ δυναμικά στην Ελληνική αγορά αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία μιας συμβατικής κούρσας.

Το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να μπεις στην εφαρμογή και σε λίγα λεπτά είχες ένα καινούριο, προσεγμένο ταξί να σε περιμένει. Γνώριζες τα στοιχεία του οδηγούν, είχες την δυνατότητα να πληρώσεις με κάρτα – όλα γινόντουσαν γρήγορα, απλά και ψηφιακά.

Ακόμα γίνονται δηλαδή, απλώς η εμπιστοσύνη των χρηστών κάπου χάθηκε…

Σταδιακά η εύρεση ταξί γινόταν λίγο και πιο δύσκολη, η ποιότητα της κούρσας άρχιζε να «πέφτει» και οι οδηγοί διαμαρτύρονταν για το κόστος προμήθειας. Ίσως αυτό που έκανε την εφαρμογή τόσο πετυχημένης ήταν και αυτό που προκάλεσε την «πτώση» της.

Η καινoτομία της Beat δεν ήταν μόνο η γρήγορη εύρεση ταξί, αλλά και η ποιότητα των οχημάτων, ο «εκδημοκρατισμός» μιας premium υπηρεσίας.

Premium, βέβαια, σημαίνει πως το κόστος είναι μεγαλύτερο

Πάντως, ο πληθωρισμός και η εκτόξευση της τιμής της βενζίνης σίγουρα δεν αποτελούν την πιο ευνοϊκή περίοδο για εφαρμογή επιπλέον χρεώσεων.

Η Beat, βέβαια, επισήμανε πως από τις πρώτες μέρες εφαρμογής της χρέωσης  προμίσθωσης;

  •  8 στους 10 επιβάτες του Beat εξυπηρετούνται πλέον άμεσα.
  •  Οι 8.000 συνεργάτες οδηγοί μας διπλασίασαν το χρόνο που μένουν ενεργοί στην πλατφόρμα εξυπηρετώντας διαδρομές.
  • Οι  διαδρομές μέσω του app  αυξήθηκαν κατά 5%.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις