Facebook: Μετά από 18 χρόνια λειτουργίας δημιουργεί κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Σύμφωνα με το Bloomberg, το τμήμα βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα τεθεί σε λειτουργία

H Meta ανακοίνωσε την ίδρυση του πρώτου κέντρο εξυπηρέτησης πελατών!

Μετά από 18 χρόνια λειτουργίας του Facebook, η εταιρεία επιτέλους αποφάσισε να δημιουργήσει τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το τμήμα βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα τεθεί σε λειτουργία. Ο Αντιπρόεδρος της εταιρίας πάντως, Brent Harris, δήλωσε πως η Meta «περνάει πολύ χρόνο» όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών.

Σκοπός του νέου τμήματος θα είναι να βοηθά χρήστες οι οποίοι έχασαν τους λογαριασμούς τους ή είδαν τα posts τους να αφαιρούνται. Οι εκπρόσωποι της Meta θα προσφέρουν συνομιλία σε πραγματικό χρόνο σε χρήστες που μιλούν Αγγλικά.

Φυσικά η υποστήριξη χρηστών Facebook, Instagram, WhatsApp και Horizon VR είναι ένα τεράστιο εγχείρημα.

Σήμερα, οι χρήστες που έχουν χάσει την πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, είτε από hacking είτε από δική τους ευθύνη, πρέπει να ακολουθήσουν μία απρόσωπη διαδρομή εφέσεων μέσω αυτοματοποιημένων εργαλείων, τα οποία πολλές φορές είναι περίπλοκα και αναποτελεσματικά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις