13α Stelios Awards: Οι μεγάλοι νικητές των κορυφαίων βραβείων για νέους επιχειρηματίες
Το μεγάλο έπαθλο των 50 χιλ. ευρώ το κατέκτησε ο ιδρυτής της επιχείρησης Pakketo.com, Μάριος Κωνσταντινίδης
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα τα 13α Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece. Στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης, που μεταδόθηκε διαδικτυακά μέσω Zoom από τα κεντρικά γραφεία του Stelios Philanthropic Foundation στην Αθήνα, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (easy family of brands – www.easygroup.com.gr and www.easyhistory.info, που συμπεριλαμβάνει και τις easyJet, easyHotel, easyCar, easyFerry, easyStudies κ.α.), απένειμε τρία βραβεία ύψους 100 χιλ. ευρώ σε νέους επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών αλλά και ένα ειδικό Βραβείο Βιωσιμότητας 10 χιλ. ευρώ, σε ένα ξεχωριστό project, που συνδυάζει μια παραδοσιακή τέχνη του καραβομαραγκού με τη σύγχρονη, βιώσιμη τεχνολογία.
Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Κωνσταντινίδης, 34 ετών, ιδρυτής της επιχείρησης Pakketo.com, που έλαβε το κορυφαίο έπαθλο, ύψους 50 χιλ. ευρώ Πρόκειται για ένα μεγάλο διαδικτυακό κατάστημα επίπλων με έδρα τη Θεσσαλονίκη που προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις, με έμφαση στο design, τη λειτουργικότητα, την ποιότητα, και φυσικά τις οικονομικές τιμές, με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για το σπίτι και το νοικοκυριό. Μέσα σε πέντε χρόνια λειτουργίας, ο κ. Κωνσταντινίδης πέτυχε ετήσιο τζίρο άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ και καλό περιθώριο κέρδους. Η Pakketo.com μάλιστα σημείωσε τεράστια αύξηση κατά την εποχή της πανδημίας, η οποία διατηρήθηκε, καθώς η ανοδική της πορεία να συνεχίζεται έως σήμερα.
Το δεύτερο έπαθλο, ύψους 30 χιλ. ευρώ έλαβε ο Άγγελος Ιωαννίδης, 38 ετών, δημιουργός του e-shop Kooqie.com, ενός δημοφιλούς προορισμού αγορών που προσφέρει τα πιο σύγχρονα, έξυπνα και λειτουργικά gadget από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ακόμη ένα παράδειγμα επιχείρησης που αναπτύχθηκε σημαντικά μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, αγγίζοντας τζίρο 2 εκ. ευρώ ετησίως.
To τρίτο έπαθλο, ύψους 20 χιλ. ευρώ έλαβε ο Χρήστος Τσούνης, 33 ετών, για την επιχείρησή του Financial Greeks. Το media business του είναι μια πρωτότυπη και επιτυχημένη πλατφόρμα digital marketing και influencing με βάση το YouTube, που έχει ως στόχο τη ενίσχυση της χρηματοοικονομικής και επενδυτικής κουλτούρας στην Ελλάδα. Ο Χρήστος Τσούνης δημιούργησε μια σημαντική επιχείρηση μέσα σε λίγα χρόνια, αξιοποιώντας τη δυναμική και την εμπειρία του ως YouTuber.
Από το 2008, και με μια μικρή παύση τα έτη 2020 και 2021 λόγω πανδημίας, ο σημαντικός για την ελληνική επιχειρηματικότητα θεσμός ενισχύει ουσιαστικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας. Συμπεριλαμβανόμενης της φετινής διοργάνωσης, τα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece θα έχουν ενισχύσει τις νέες επιχειρήσεις της χώρας με το συνολικό ποσό των 1,02 εκατ. ευρώ, από το 2008 έως σήμερα.
Τo 2019, το πρώτο βραβείο κέρδισε η Hempoilshop, εταιρεία που εμπορεύεται προϊόντα κλωστικής και βιομηχανικής κάνναβης, η οποία, εκτός από το βραβείο επιλέχθηκε από τον Sir Στέλιο Χατζηιωάννου ώστε να γίνει μέλος της easy family of brands.
Αντίστοιχα, το 2018 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το Ferryhopper, η πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που μέσα από διάφορες λειτουργίες μετατρέπει τη διαδικασία online κράτησης ακτοπλοϊκού εισιτηρίου σε μια απλή και ευχάριστη εμπειρία. Το Ferryhopper εντάχθηκε στο δυναμικό της easy family of brands, δημιουργώντας τη νέα πλατφόρμα http://www.easyferry.com.
Τις προηγούμενες χρονιές, νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: Melira Greek Honey (2017), Sun of a Beach (2016), Sede (2015), Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).
Περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες, μέσα από την επίσημη σελίδα του Stelios Philanthropic Foundation (https://steliosfoundation.gr/).