Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ubisoft: Φτιάχνει το δικό της AI στα χνάρια του ChatGPT, που θα βοηθάει με τους διαλόγους στα παιχνίδια

Η Ubisoft, developer δημοφιλών παιχνιδιών όπως το Assassin's Creed και το Far Cry, δημιουργεί το AI Ghostwriter για να βοηθήσει τους writers παιχνιδιών με τους διαλόγους.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κάνει δυναμική είσοδο στις ζωές μας, με το ChatGPT της OpenAI, να οδηγεί την κούρσα στον αγώνα επικράτησης μεταξύ των τεχνολογικών κολοσσών που προσπαθούν να κερδίσουν την μάχη και να επικρατήσουν έναντι των ανταγωνιστών.

Το ChatGPT, το μοντέλο παραγωγής φυσικής γλώσσας, έχει ανοίξει τον δρόμο και τώρα ειναι η σειρά της Ubisoft, developer δημοφιλών παιχνιδιών όπως το Assassin’s Creed και το Far Cry, να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να λύσει τα χέρια των writers των παιχνιδιών της. Γίνεται έτσι η πρώτη εταιρεία που επιχειρεί κάτι τέτοιο στην gaming βιομηχανία, με το Ubisoft Ghostwriter.

Το Ubisoft Ghostwriter θα μπορεί να παράγει τα πρώτα προσχέδια για απλούς διαλόγους NPCs, όπως τις φράσεις ή τους ήχους που ακούει ένας παίκτης όσο εξερευνά έναν ανοιχτό κόσμο, ενώ σε επόμενη φάση οι writers θα αρχίσουν να διορθώνουν και να βελτιώνουν τους διαλόγους.

Σύμφωνα με την εταιρεία το εργαλείο αυτό δεν αντικαθιστά τους writers βιντεοπαιχνιδιών, αλλά αντιθέτως θα είναι βοηθητικό και θα τους γλιτώσει από κόπο και κυρίως χρόνο, τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να επικεντρωθούν και σε άλλα κομμάτια του παιχνιδιού της.

Η διαδικασία ξεκινά με τους writers να δημιουργούν πρώτα έναν χαρακτήρα και ένα είδος αλληλεπίδρασης ή εκφώνησης που θα ήθελαν να δημιουργήσουν. Στη συνέχεια, το Ghostwriter δημιουργεί παραλλαγές από τις οποίες ο writer μπορεί να επιλέξει και να επεξεργαστεί για να ταιριάζει στις ανάγκες του. Η διαδικασία χρησιμοποιεί τη σύγκριση κατά ζεύγη ως μέθοδο αξιολόγησης και βελτίωσης, πράγμα που σημαίνει ότι για κάθε παραλλαγή που δημιουργείται, το εργαλείο παρέχει δύο επιλογές που θα συγκριθούν και θα επιλεγούν από τον writer. Μόλις επιλεγεί ένα, το εργαλείο μαθαίνει από την προτιμώμενη επιλογή. Η ιδέα είναι ότι μετά από χιλιάδες επιλογές, το εργαλείο θα γίνει πιο αποτελεσματικό και ακριβές.

Η ανακοίνωση της Ubisoft, προκάλεσε ωστόσο αντιδράσεις από μερίδα προγραμματιστών παιχνιδιών οι οποίοι εξέφρασαν την ανησυχία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέγοντας ότι οι σεναριογράφοι δεν θα έπρεπε να αντικατασταθούν από το εργαλείο και η εταιρεία να επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό.

Η εταιρεία φυσικά απάντησε στην κριτική σε ένα tweet, σημειώνοντας ότι το εργαλείο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με σεναριογράφους και στοχεύει στη δημιουργία περισσότερων παραλλαγών για σύντομες γραμμές που δίνονται σε NPCs.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις