Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Black Friday 2023: Ready, set, go!

Ο τίτλος μας παραπέμπει σε εκκίνηση αγώνα 100 μέτρων… και αυτό γιατί οι καταναλωτές που θέλουν να πετύχουν την καλύτερη δυνατή αγορά θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, σαν να ξεκινούν μια κούρσα ταχύτητας.  

Της Μαρίας Γεωργιάδου

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει προωθητικές καμπάνιες, προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Τολμούμε να πούμε, δε, ότι τα social media έχουν κυριολεκτικά πάρει φωτιά με τα διαφημιστικά σποτ των εταιρειών, λίγο πριν ξεκινήσει η Black Friday.

Ο λόγος απλός… θέλουν να ετοιμάσουν το έδαφος όσο καλύτερα γίνεται και να κατευθύνουν σωστά τους πελάτες τους. Στοχευμένες ενέργειες για να «ζεσταθεί» ξανά η αγορά, που το τελευταίο διάστημα είχε «παγώσει» εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων.

Προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος, λοιπόν, πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ρίχνονται αρκετές ημέρες νωρίτερα στη μάχη των προσφορών με προκρατήσεις, αλλά και δελεαστικές προσφορές, τόσο μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες τους όσο και από τα φυσικά τους καταστήματα, με απώτερο στόχο να έχουν τις περισσότερες πωλήσεις.

Η Black Friday εξάλλου είναι ευρέως γνωστή για τη δυνατότητα αγορών σε μια ευρεία γκάμα κατηγοριών με πολύ καλύτερες τιμές. Αυτή τη φορά αναμένεται μεγαλύτερη κινητικότητα στα προϊόντα τεχνολογίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει ενδιαφέρον και σε άλλους τομείς, όπως ο οικιακός εξοπλισμός.

Σημειωτέον, ότι πρέπει να υπάρχει μια επαγρύπνηση, γιατί η φετινή Black Friday που ξεκινά την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, είναι ακριβώς ένα μήνα πριν από τα Χριστούγεννα, αλλά και τρεις ημέρες πριν τη Cyber Monday, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.

Αξιολογήστε καλά τι θέλετε, κάντε την έρευνα αγοράς σε όλα τα καταστήματα και δείτε τι σας συμφέρει περισσότερο!

Θέλοντας να πιάσουμε για τα καλά τον σφυγμό της αγοράς, σε αυτό το τεύχος θα σας παρουσιάσουμε τις ενέργειες που πραγματοποίησαν οι μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο για την Black Friday, καθώς και τις μοναδικές προσφορές που προτείνουν οι ίδιοι.

 

Τι μας είπαν οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς

 

Public: Η μεγαλύτερη Black Friday που φαντάστηκες


Το μεγαλύτερο party προσφορών υπόσχεται η αλυσίδα με περισσότερα από 2.500.000 Black Friday deals.

Στο STARTUPPER ΜΑG μίλησε ο κ. Κώστας Στρατής, VP Commercial & Network Public Group.

 

STARTUPPER ΜΑG: Γιατί να επιλέξει εσάς το καταναλωτικό κοινό; Μπορείτε να μας εκθέσετε όλες τις κατηγορίες, τις προσφορές, τα προϊόντα, τη διαθεσιμότητα, τις παραδόσεις ή παραλαβές κ.λπ.

Κώστας Στρατής: Τα Public αποτελούν τον πληρέστερο και αγαπημένο προορισμό για αγορές ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας αλλά και οικιακών συσκευών με μια απίστευτη ποικιλία που περιλαμβάνει 2.500.000 είδη, άμεσα διαθέσιμα, από επώνυμες μάρκες, τόσο στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας σε Ελλάδα και Κύπρο όσο και online. Πάνω από το 70% των Ελλήνων επισκέπτεται κάθε μήνα τα Public, online ή στα καταστήματα. Ήδη, κατά το τελευταίο έτος έχουν λάβει χώρα πάνω από 100 εκατ. online και φυσικές επισκέψεις στα καταστήματα Public και στο Public.gr. Με τις επενδύσεις που έχουμε κάνει στις υποδομές και τα logistics οι καταναλωτές μπορούν πλέον να επιλέξουν όποια προσφορά θέλουν και να την πληρώσουν/παραλάβουν όπου κι όποτε θέλουν. Όπως ανέδειξε και ένα πρόσφατο poll που πραγματοποιήσαμε στα social media πάνω από το 80% του καταναλωτικού κοινού αναμένει την Black Friday για να κάνει τις αγορές του και φέτος. Ως η πρώτη εταιρεία που συστήσαμε στην Ελλάδα την Black Friday και φέτος δεσμευόμαστε να παρέχουμε την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών με δυνατές προσφορές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, τόσο στα καταστήματα Public όσο και από το Public.gr.

 

STARTUPPER ΜΑG: Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας;

Κώστας Στρατής: Στα Public επενδύουμε συνεχώς σε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες πληρωμών και παραλαβής που θα προσφέρουν ευκολία και ευελιξία στους καταναλωτές. Για το λόγο αυτό, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την υπηρεσία Public Now Pay Later μέσω Klarna και να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις σε όλο το δίκτυο καταστημάτων Public και στο Public.gr ή την υπηρεσία FlexPay στα καταστήματα και να διαλέξουν το δικό τους πλάνο χαμηλών δόσεων, που να εξυπηρετεί καλύτερα τις αγορές τους.

Για τα Public, η εξυπηρέτηση πελατών επεκτείνεται όμως και μετά την αγορά, στη διαδικασία της παραλαβής. Έτσι, τα Public προσφέρουν σε συνεργασία με τη Box Now την υπηρεσία locker pickup 24/7, μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους στο κοντινότερο, από τα τουλάχιστον 1.500 lockers σε όλη τη Ελλάδα, οποιαδήποτε ώρα και μέρα της εβδομάδας, και να πληρώσουν πριν ή κατά την παραλαβή μέσω κάρτας. Το κοινό έχει πραγματικά αγκαλιάσει την υπηρεσία, καθώς 1 στους 4 καταναλωτές επιλέγει τη συγκεκριμένη μέθοδο για τις αγορές του.

Όσον αφορά τις επιλογές παράδοσης, την ευελιξία που προσφέρουμε, συμπληρώνει η υπηρεσία expresspickup που επιτρέπει στους καταναλωτές να αναζητήσουν το αγαπημένο τους προϊόν ανάμεσα σε αμέτρητες επιλογές στο public.gr και αν είναι διαθέσιμο να το παραλάβουν μέσα σε μόλις 60’ από το κατάστημα της επιλογής τους.

Τέλος, τις λύσεις που προσφέρουν τα Public ολοκληρώνει η υπηρεσία All in ONE Delivery σε συνεργασία με τη Svuum, που επιτρέπει στους καταναλωτές που βρίσκονται στις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης να επωφεληθούν από τη δυνατότητα παράδοσης και εγκατάστασης συσκευής σε μία μόνο επίσκεψη. Να σημειωθεί εδώ ότι το εξειδικευμένο συνεργείο των Public αναλαμβάνει και την απεγκατάσταση και ανακύκλωση της παλιάς συσκευής στην ίδια επίσκεψη.

 

STARTUPPER ΜΑG: Θα υπάρχουν διαφορές στις αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα με το φυσικό κατάστημα; Αν ναι, ποιες;

Κώστας Στρατής: Η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών αποτελεί βασική προτεραιότητα για τα Public από όποιο κανάλι και αν ψωνίζουν. Η μεγάλη γκάμα προϊόντων που παρέχουμε, οι ευέλικτες επιλογές πληρωμής και παράδοσης, αλλά και οι μοναδικές προσφορές που θα γίνουν για την Black Friday είναι διαθέσιμες στους καταναλωτές, ανεξάρτητα από το πού θα επιλέξουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.

 

STARTUPPER ΜΑG: Θα υπάρχει κάποια συνεργασία με τράπεζα όπως για παράδειγμα, επιβράβευση πόντων; Γενικότερα θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τις διευκολύνσεις και τον τρόπο πληρωμής (π.χ. δόσεις άτοκες κ.λπ.).

Κώστας Στρατής: Για τα Public είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουν ευέλικτες λύσεις στους καταναλωτές και να τους επιβραβεύουν για τις αγορές τους. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε η κάρτα επιβράβευσης πελατών Public My Card, η οποία προσφέρει πόντους για κάθε αγορά, επιτρέποντας στους χρήστες να τους εξαργυρώσουν σε όλα τα καταστήματα Public. Σημειώνεται πως ειδικά για την κατηγορία home living, με κάθε αγορά μικρής ή μεγάλης οικιακής συσκευής, κάθε 1€ αντιστοιχεί σε 1 πόντο στην Public My Card.

Τους τελευταίους 12 μήνες μάλιστα η Public My Card είναι διαθέσιμη σε ψηφιακή μορφή για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω wallet εφαρμογών στο smartphone και απαιτεί μόλις 1’ για να εκδοθεί. Παράλληλα, ελαττώνοντας το πλαστικό που χρησιμοποιείται για την έκδοση της φυσικής κάρτας, τα Public μειώνουν έτσι το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον.

STARTUPPER ΜΑG: Ακολουθεί η Cyber Monday. Με ποιο τρόπο θα κινηθείτε, ώστε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού;

Κώστας Στρατής: Δεν είναι τυχαίο ότι πρόσφατα αναδειχθήκαμε ως ο δημοφιλέστερος προορισμός στην Ελλάδα, με πάνω από το 70% του αγοραστικού κοινού να επισκέπτεται κάθε μήνα το public.gr ή τα φυσικά καταστήματα. Στα Public ακούμε τους πελάτες μας και προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε συνεχώς στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Γνωρίζοντας τα προϊόντα που προτιμούν, έχουμε ένα μοναδικό προνόμιο να απαντάμε με προσφορές που θα τους επιτρέψουν να τα αποκτήσουν. Η Cyber Monday που πλησιάζει δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά μια θαυμάσια ευκαιρία για εμάς να δώσουμε στο καταναλωτικό κοινό δυνατές προσφορές και μεγάλες εκπτώσεις, σε όλες τις αγαπημένες του κατηγορίες προϊόντων.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερωθούν για τις μοναδικές προσφορές που θα γίνουν για τη Cyber Monday από τις σελίδες μας στα social media, αλλά και από το public.gr, οπότε τους καλούμε να μείνουν συντονισμένοι για να ενημερωθούν για όλα τα δυνατά deals.

 

 

«Κωτσόβολος»: Το φετινό «Μπλακ Φράιντεϊ» του «Κωτσόβολου» θα είναι τουμπανέιρο και θα σε κάνει να πεις «Κωτσοβ…ΟΛΕ»

Η νέα σπαρταριστή Μπλακ Φράιντεϊ καμπάνια του «Κωτσόβολου» έρχεται για να σατιρίσει τα «ποροπομπέιρο» της εποχής μας, χαρίζοντας άφθονο γέλιο και δίνοντας μία άλλη οπτική στη μονότονη και παράξενη κατάσταση που ζούμε όλοι μας.

Το εκρηκτικό κωτσοβολικό δίδυμο ντύνει με ένα θρυλικό κομμάτι την καμπάνια του «Κωτσόβολου», που έρχεται να σχολιάσει όλα τα ποροπομπέιρο της καθημερινότητας και να μας φέρει τα πιο τουμπανέιρο νέα από τον «Κωτσόβολο». Μας υπόσχεται τιμές φθηνέιρο, εξυπηρέτηση και παράδοση πιστολέιρο, πλάνο δόσεων ευκολέιρο, αμέτρητες επιλογές σε 92 καταστηματέιρο και φυσικά αμέτρητες εκπλήξεις στο ντιτζιταλέιρο!

Τι είπε στο STARTUPPER ΜΑG η εταιρεία.

 


STARTUPPER ΜΑG: Γιατί να επιλέξει εσάς το καταναλωτικό κοινό;

«Κωτσόβολος»: Γιατί στον «Κωτσόβολο» προσφέρουμε λύσεις για κάθε ανάγκη του καταναλωτή! Μέσω του ολοκληρωμένου κόσμου Υπηρεσιών «Κωτσόβολος», του K+, εξασφαλίζουμε ευελιξία στις αγορές του και πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα κορυφαίων προϊόντων και brands που συνοδεύονται από μεγάλη διαθεσιμότητα και άμεση παράδοση. Έτσι, και στη φετινή Μπλακ Φράιντεϊ, οι αμέτρητες επιλογές μέσα από χιλιάδες διαθέσιμα προϊόντα σε ποικίλες κατηγορίες και σε εξαιρετικές προσφορές, η ετοιμότητα και πληρότητα της αποθήκης μας σε αποθέματα και φυσικά οι άμεσες παραδόσεις, αποτελούν παράγοντες που μας έχουν υψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού για τις Μπλακ Φράιντεϊ αγορές του.

Συγκεκριμένα, εξασφαλίζουμε άμεση παράδοση της παραγγελίας του πελάτη μέσα σε 60 λεπτά, παραλαβή μέσα σε 20΄ σε ένα από τα 73 Quick Points των καταστημάτων μας, παράδοση με ραντεβού σε μέρα, ώρα και χώρο της επιλογής του, εγγύηση και ασφάλεια για να έχει την υποστήριξη που χρειάζεται και τη λειτουργία της συσκευής του στο 100%, ευέλικτους τρόπους πληρωμής με το πλάνο δόσεων και άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας και εύκολες αγορές τηλεφωνικά στο 210 28 99 999 και online στο kotsovolos.gr. Φυσικά, χιλιάδες ετοιμοπαράδοτα προϊόντα τον περιμένουν στα 92 καταστήματά μας, καθιστώντας τη διαδικασία ακόμα πιο εύκολη και άμεση. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η «Κωτσόβολος» βρίσκεται στο πλευρό του καταναλωτή σε όλο το ταξίδι της συσκευής του, από την αγορά και την παράδοση μέχρι και την επισκευή και αναβάθμιση, την προστασία και μέγιστη απόδοσή της, αλλά και την ανακύκλωση ή ανταλλαγή της.

STARTUPPER ΜΑG: Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας;

«Κωτσόβολος»: Με γνώμονα όλοι οι πελάτες μας να απολαύσουν μία πρακτικά κορυφαία αγοραστική εμπειρία, έχουμε ολοκληρώσει μία σειρά από ενέργειες αναβάθμισης και ελέγχου του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, με στόχο να προσφέρουμε στους online πελάτες μας ταχύτερη και ακόμα καλύτερη εμπειρία χρήσης. Παράλληλα, έχουμε προβεί σε όλους τους απαραίτητους συντονισμούς για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία του στόλου μας με σκοπό τη διασφάλιση των γρήγορων παραδόσεων που υποσχόμαστε, ενώ κάθε ομάδα μας δουλεύει εντατικά για να εξασφαλίσει την ποιοτική διαχείριση της υψηλής επισκεψιμότητας που αναμένεται, καθώς και τον όγκο των παραγγελιών και αιτημάτων.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι άνθρωποί μας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, από τα καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο μέχρι και τις αποθήκες μας, όπως άλλωστε συμβαίνει κάθε μέρα, και είμαστε πανέτοιμοι να ανταποκριθούμε άμεσα στις ανάγκες των πελατών μας.

STARTUPPER ΜΑG: Θα υπάρχουν διαφορές στις αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα με το φυσικό κατάστημα; Αν ναι, ποιες;

«Κωτσόβολος»: Στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση και η πρόσβαση στα προϊόντα και στις υπηρεσίες μας να είναι ισότιμες σε κάθε κανάλι που διαθέτουμε, στο πλαίσιο της omnichannel φιλοσοφίας μας. Συνεπώς, δεν εντοπίζονται διαφορές μεταξύ ηλεκτρονικού και φυσικού καταστήματος, αλλά και του telesales. Αυτό που θέλουμε είναι οι πελάτες μας, ανεξαρτήτως του τρόπου που επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους και να εξυπηρετηθούν (ψηφιακά ή φυσικά), να απολαμβάνουν των ίδιων προσφορών και των ίδιων υπηρεσιών. Η «Κωτσόβολος», άλλωστε, έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από διακρίσεις, περιορισμούς και εμπόδια– κυριολεκτικά και μεταφορικά–, οπότε σίγουρα δεν θα μπορούσε να διαχωρίσει το ηλεκτρονικό, από το φυσικό της κατάστημα.

 

STARTUPPER ΜΑG: Ακολουθεί η Cyber Monday. Με ποιο τρόπο θα κινηθείτε, ώστε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού;

«Κωτσόβολος»: Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα δώσουμε δυναμικό «παρών» και στη Cyber Monday, μέσω του αναβαθμισμένου ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Οι δυνατές προσφορές, τα υψηλά αποθέματα και οι γρήγορες παραδόσεις με την υπογραφή της «Κωτσόβολος» θα δώσουν μία επιπλέον δυνατότητα στο καταναλωτικό κοινό να αποκτήσει όσα χρειάζεται σε πραγματικά συμφέρουσες τιμές, μέσω των ηλεκτρονικών αγορών του. Και σε αυτήν την περίπτωση, η ποιότητα και η αξιοπιστία σε όλες τις συναλλαγές με τους πελάτες μας, θα τους εξασφαλίσουν την καλύτερη για αυτούς επιλογή και λύση στις ανάγκες τους.

 

ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

 

Τι προτίμησαν οι καταναλωτές στην περυσινή Black Friday   Έρευνα του Public

 

Το omnichannel οικοσύστημα Public Group παρουσιάζει ορισμένα ενδιαφέροντα insights, σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού κατά την προηγούμενη Black Friday (25 Νοεμβρίου 2022), καθώς και τα αποτελέσματα του Instagram Poll που δημιούργησε για το κοινό.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας και την περασμένη χρονιά πρωταγωνιστές της «Μαύρης Παρασκευής» είναι τα είδη τεχνολογίας και οι οικιακές συσκευές.

Δημογραφικά χαρακτηριστικά

– Γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στην Black Friday 2022: Το 53% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν αγορές την ημέρα αυτή ήταν γυναίκες και το 47% άνδρες, αυξάνοντας ελαφρώς το ποσοστό των γυναικών σε σχέση με το 2021.

– Πρωτεύουσα και στις Black Friday αγορές η Αθήνα: Με ποσοστό 75%, οι Αθηναίοι φάνηκε πως αξιοποίησαν στο έπακρο τα οικονομικά deals που δημιουργήθηκαν. Ακολουθούν η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Λάρισα.

– Οι καταναλωτές χτύπησαν τα deals on the go: Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας φορητής συσκευής (33% μέσω mobile και 33% μέσω tablet), ενώ το 34% των αγοραστών προτίμησε το πιο παραδοσιακό μέσο του desktop υπολογιστή για τις αγορές του.

– Top κατηγορίες προϊόντων στην Black Friday: Η τεχνολογία στην κορυφή.

– Και στην περυσινή Black Friday, αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών αναδείχθηκαν οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%). Ακολουθούν τα bluetooth, smartwatches και πολυμηχανήματα, tablets, τα PS5 και desktops.

 

Τα πιο hot tech brands ανά κατηγορία:

Η hot τριάδα στα smartphone brands είναι η Samsung, η Apple και η Xiaomi, ενώ τα πιο δημοφιλή μοντέλα smartphones της περυσινής Black Friday ήταν τα Samsung Galaxy A52S 5G 128GB Black N, Xiaomi Note 11S 6/64 Grey, Samsung Galaxy A13 128GB N Black, Apple iPhone 11 64GB Black και Samsung Galaxy A13 64GB N Blue.

Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν τα brands Arielli, United και F&U.

Ποιες οικιακές συσκευές αναζητούν οι καταναλωτές στην Black Friday;

Όπως αποδεικνύεται, οι καταναλωτές αγαπούν να… σκουπίζουν, μιας και το 58% προμηθεύτηκε ηλεκτρική σκούπα. Τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%) είχαν επίσης την τιμητική τους, καθώς αρκετοί καταναλωτές πραγματοποίησαν μία τέτοια αγορά.

Τι ψήφισαν οι χρήστες του Instagram

Φέτος, παράλληλα με την έρευνα που έτρεξε το Public Group σχετικά με την περυσινή Black Friday, οι χρήστες του Instagram είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα διασκεδαστικό poll που δημιούργησαν τα Public στο IG προφίλ τους.

Τα Public ρώτησαν και το 81% των καταναλωτών δήλωσε πως αναμένει με ανυπομονησία την περίοδο της Black Friday για να πραγματοποιήσει αγορές, έναντι μόλις 19% που απάντησε αρνητικά. Η πλειοψηφία των καταναλωτών που έκανε έστω και μία αγορά πέρυσι, νιώθει ικανοποιημένη από τις Black Friday αγορές της!

Όσον αφορά το διαθέσιμο budget, τα τρία τέταρτα των χρηστών δήλωσαν πως οι αγορές τους ξεπέρασαν τα 100€, ενώ μόλις το 27% απάντησε πως διέθεσε λιγότερα από 100€. Όσον αφορά τον τελικό παραλήπτη των αγορών, το 39% των χρηστών έκανε αγορές για προσωπική χρήση, το 55% για προσωπική χρήση αλλά και για να κάνει κάποιο δώρο, ενώ μόλις το 6% αγόρασε προϊόντα για κάποιον άλλο.

Και το 2022, τα είδη τεχνολογίας αποτέλεσαν τον βασιλιά των αγορών, καθώς σχεδόν οι μισοί καταναλωτές που συμμετείχαν στο poll, το 43%, προμηθεύτηκαν προϊόντα από αυτή την κατηγορία. Ακολουθούν οι συσκευές σπιτιού με ποσοστό 16% και τα προϊόντα ψυχαγωγίας με 9%. Αυτό που προκαλεί, όμως, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών, το 32%, αγόρασε οποιοδήποτε προϊόν θεώρησε πως είχε καλή τιμή.

Αναλύοντας τα κριτήρια των αγοραστών την ημέρα της Black Friday, η συντριπτική πλειοψηφία (86%) απάντησε πως χρειάζεται τις μεγάλες εκπτώσεις, ενώ σημαντικά λιγότεροι χρήστες θα αγοράζουν λόγω των δωρεάν μεταφορικών, του εύχρηστου website και των smart υπηρεσιών.

Έρευνα του ΙΟΒΕ

Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών δείχνουν ότι μπορεί οι καταναλωτές να καλύπτουν συντηρητικά τις ανάγκες τους, ωστόσο έχουν τη διάθεση να εκμεταλλευτούν το εμπορικό γεγονός της Black Friday και να αναζητήσουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στα καταστήματα για τις αγορές τους.

Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα έρευνας οικονομικής συγκυρίας του ΙΟΒΕ για τον Οκτώβριο καταδεικνύουν σημαντική ενίσχυση στην πρόθεση για μείζονες αγορές. Συγκεκριμένα, η πρόθεση των καταναλωτών για σημαντικές αγορές τους προσεχείς 12 μήνες (επίπλων, ηλεκτρικών συσκευών κ.λπ.) βελτιώθηκε σημαντικά, με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις -39 (από -47,6) μονάδες. Το 51% (από 59%) των καταναλωτών προέβλεψε ότι θα προβεί σε λιγότερες ή πολύ λιγότερες δαπάνες, ενώ το 8% (από 5%) αναμένει το αντίθετο.

Ο θετικός δείκτης για τις προβλέψεις μεταβολών στις τιμές τους προσεχείς 12 μήνες ενισχύθηκε περαιτέρω τον Οκτώβριο και διαμορφώθηκε στις +42,1 μονάδες, έναντι +33,6 μονάδων τον Σεπτέμβριο.

 

Μερικές ακόμα εταιρείες που προσφέρουν εξαιρετικά deals με αφορμή την Black Friday

 

ΠΛΑΙΣΙΟ: «Γεια σου μπλακ φράιντεϊ… γεια σου καληνότσες»

Με μία άκρως ευφάνταστη καμπάνια, η ομάδα του ΠΛΑΙΣΙΟ καλεί το καταναλωτικό κοινό να συμμετέχει στην Black Friday. 

Εμπνευσμένο από την τηλεοπτική σειρά «Ζήνα» και συγκεκριμένα ένα επεισόδιο όπου η συνοδοιπόρος της Γαβριέλα είχε διαβάσει ψαλμούς στα ελληνικά –μόνο ελληνικά δεν ήταν– με ευρηματικό χιούμορ, το ΠΛΑΙΣΙΟ απευθύνεται στους αγοραστές λέγοντας ότι: η Γαβριέλα εξασφάλισε την πιο ΚΑΛΗΝΟΤΣΕΣ Black Friday.

Πολλοί οι λόγοι για να επιλέξει κάποιος το ΠΛΑΙΣΙΟ, ωστόσο η Γαβριέλα μας επισημαίνει ότι το προτιμούμε επειδή, πέρα από τα πιο HOT deals, το ΠΛΑΙΣΙΟ σου προσφέρει TOP υπηρεσίες.

  • 4 άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική
  • Πρόγραμμα δόσεων χωρίς κάρτα
  • Επέκταση εγγύησης
  • Εξειδικευμένο service

Επιπλέον λόγοι για να επιλέξετε το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι η αξιοπιστία στις παραδόσεις.

Με βάση πάντα την καμπάνια, το ΠΛΑΙΣΙΟ δηλώνει: Αγόρασέ το σήμερα, παράλαβέ το άμεσα από τη Γαβριέλα:

  • Άμεση και δωρεάν παράδοση (γεια σου – καλημέρα)

–  Απογευματινή παράδοση (γεια σου – καλησπέρα)

–  Παρακολούθηση παραγγελίας (γεια σου – καληνότσες)

 

LEROY MERLIN: Με τόσες προσφορές στα LEROY MERLIN έκανες την τύχη σου!

Με αυτό το μότο η εταιρεία προσκαλεί τους καταναλωτές να αναζητήσουν τις μοναδικές προσφορές σε προϊόντα θέρμανσης, διακόσμησης, είδη κήπου και όχι μόνο, για την ανανέωση του σπιτιού.

Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά… έχεις κάθε μέρα λόγο να αναζητάς τις σούπερ ευκαιρίες στα LEROY MERLIN, αφού η Black Friday γίνεται «Bluck» Friday, για να κάνεις πραγματικά την τύχη σου μέσα από τις μοναδικές προσφορές που φτάνουν έως -50%!

Πιο συγκεκριμένα, από 13-26 Νοεμβρίου, στα καταστήματα LEROY MERLIN σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο e-shop, μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία από προϊόντα θέρμανσης, έπιπλα κήπου & bbq, είδη διακόσμησης, φωτιστικά, προϊόντα κουζίνας & μπάνιου, πλακάκια, εργαλεία και τεχνικά προϊόντα σε απίθανες Black Friday τιμές.

Επιπλέον, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter της εταιρείας μπορείτε να μάθετε πρώτα από όλους τις Black Friday ευκαιρίες. Παράλληλα, μην ξεχάσετε να συντονιστείτε για ό,τι ακολουθήσει τη Cyber Monday, στις 27 Νοεμβρίου.

Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του «Bluck» Friday, επιλέγοντας να κάνετε τις αγορές σας στα φυσικά καταστήματα LEROY MERLIN, η τύχη σας μεγαλώνει, καθώς σας περιμένουν ακόμα περισσότερες τοπικές προσφορές.

«Και φέτος, τη Black Friday, κάνε την τύχη σου στα LEROY MERLIN ανακαλύπτοντας αμέτρητες ευκαιρίες στις πιο μοναδικές τιμές!».

 

SHOPFLIX.gr:  «Αν πας αλλού, θα το πληρώσεις ακριβά!»

Το μήνυμα στη φετινή δυνατή επικοινωνία του SHOPFLIX θα είναι ένα και ξεκάθαρο, δια στόματος της Κατερίνας Ζαρίφη: «Αν πας αλλού, θα το πληρώσεις ακριβά!».

Το SHOPFLIX επιστρέφει και φέτος ακόμα πιο δυνατά! Το ελληνικό marketplace που σε συντροφεύει σε κάθε σου στιγμή, γίνεται μονόδρομος για τη Black Friday με απρόβλεπτες προσφορές που φτάνουν έως και -80% και θα ανανεώνονται κάθε μέρα!

Το SHOPFLIX:

  • Κάνει για σένα την έρευνα αγοράς, συγκεντρώνοντας σε ένα σημείο τις καλύτερες προσφορές, από χιλιάδες επιλεγμένα ελληνικά καταστήματα, τα οποία στηρίζεις με κάθε σου αγορά.
  • Εξασφαλίζει ότι θα παραλάβεις άμεσα και εγγυημένα, όπου κι αν είσαι σε όλη την Ελλάδα ακόμα και στον πυρετό της Black Friday.
  • Έχει κρατήσει τα μεταφορικά χαμηλά, ώστε να κάνεις τις online αγορές σου ακόμα πιο έξυπνα.
  • Παρέχει όλους τους τρόπους πληρωμής για να διαλέξεις εσύ αυτόν που σε εξυπηρετεί. Αν δυσκολεύεσαι με τον προϋπολογισμό σου, είναι εκεί για να σου δώσει και πάλι τη λύση με έως και 60 άτοκες δόσεις ή την υπηρεσία 4 πληρωμών SHOPFLIX PAY 4.
  • Προσφέρει την επιλογή για παράδοση με μία μόνο αποστολή ή ακόμα και σε γειτονικά σου καταστήματα για να παραλάβεις την παραγγελία σου, όποτε σε εξυπηρετεί.
  • Διαθέτει ένα εύχρηστο και γρήγορο app για να κάνεις Black Friday Shopping ακόμα και on the go.

 

Το SHOPFLIX υπόσχεται ότι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή! Έρχονται πολλές ακόμα εκπλήξεις εν μέσω Black Friday, τις οποίες δεν πρέπει να χάσετε.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι απλά να μπείτε στο SHOPFLIX ή το SHOPFLIX app και να επιλέξετε το μαγικό φίλτρο: Black Friday και τότε…

Τεχνολογία, gadgets, είδη σπιτιού, gaming εξοπλισμός, προϊόντα περιποίησης, βιβλία, αξεσουάρ, τα πάντα για το παιδί, το κατοικίδιο, το όχημά σου μπαίνουν σε Black Friday προσφορά.

 

Skroutz: Ένας μήνας γεμάτος προσφορές στο Skroutz από σήμερα μέχρι και τη Cyber Monday

Φέτος οι «Black Friday» προσφορές στο Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace της Ελλάδας, διαρκούν σχεδόν όλο το Νοέμβριο, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε μια ευρεία γκάμα κατηγοριών με πολύ καλύτερες τιμές.

Μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου, δηλαδή τη Cyber Monday, οι χρήστες του Skroutz μπορούν να βρουν καθημερινά καινούργιες προσφορές. Με στρατηγικό στόχο της πλατφόρμας την άψογη αγοραστική εμπειρία, το Skroutz συγκεντρώνει όλες τις προσφορές και τις εκπτώσεις σε μια ειδικά διαμορφωμένη σελίδα που ανανεώνεται τακτικά. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να ενημερώνεται και να βρίσκει συγκεντρωμένες όλες τις προσφορές εύκολα και γρήγορα ακόμα και on-the-go. Ο Νοέμβριος μετατρέπεται με τον τρόπο αυτό στο μήνα των προσφορών και των δώρων, με τον καταναλωτή να έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί των φθηνότερων τιμών, αλλά και να διεκδικήσει κουπόνια για επόμενες αγορές αλλά και έξτρα Skroutz Coins, ανάλογα με την Skroutz προσφορά που είναι σε ισχύ τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Επιπλέον, οι Skroutz Plus χρήστες, απολαμβάνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου ακόμα περισσότερες προσφορές με αποκλειστικές εκπτώσεις και flash sales σε ευρεία γκάμα κατηγοριών. Για το τετραήμερο της Black Friday από τις 24 Νοεμβρίου έως και τη Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου, θα επωφεληθούν επιπλέον αποκλειστικών Plus Deals.

Τέλος, η Skroutz προχωράει σε μία ακόμα κίνηση ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή με την «Black Friday Wishlist». Κάθε φορά που οι χρήστες της πλατφόρμας προσθέτουν προϊόντα στα «Αγαπημένα» τους, αυτά μπαίνουν αυτόματα και στη λίστα «Black Friday Wishlist». Το Skroutz συγκεντρώνει αυτές τις λίστες όλων των χρηστών και επικοινωνεί με τα συνεργαζόμενα καταστήματα ώστε να πετύχει τις καλύτερες τιμές στα προϊόντα για τα οποία έχει εκδηλωθεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αξίζει να σημειωθεί, ότι όταν η τιμή του προϊόντος πέσει, εφόσον βρίσκεται στα «Αγαπημένα» του εκάστοτε χρήστη, θα λάβει σχετική ενημερωτική ειδοποίηση.

 

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ και η COSMOTE σε κάνουν KARATECHA

Οι προσφορές ξεκίνησαν στην αλυσίδα καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και στα καταστήματα COSMOTE με το σύνθημα για την Black Friday να είναι: Χτύπησέ τις προσφορές και γίνε ΚΑΡΑΤΕCHA! Διεκδίκησε Μαύρη Ζώνη στην Black Friday, με απίστευτες προσφορές σε είδη τεχνολογίας.

Εύστοχα, η εταιρεία τονίζει ότι οι καταναλωτές θα χρειαστεί να επιστρατεύσουν κάθε τους ικανότητα προκειμένου να… χτυπήσουν τις κατάλληλες προσφορές. «Ευτυχώς για εσένα ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι εδώ και έρχεται να σου δώσει μαύρη ζώνη στη φετινή Black Friday! Γίνε καραtechα, κινήσου γρήγορα και κάνε δικές σου τις πλέον αχτύπητες προσφορές σε εκπληκτικές τιμές και με δυνατότητα εξόφλησης σε άτοκες δόσεις». Οι προσφορές σε κινητά, laptops, τηλεοράσεις, gaming, οικιακές συσκευές και πολλά άλλα, σε περιμένουν τόσο στα καταστήματα του δικτύου ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE, όσο και στο germanos.gr, καθώς και στο www.cosmote.gr.

Μέσα από το διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε ξεχωριστά τις γκάμες που υπάρχουν, ενώ έχει γίνει και ένας έξυπνος διαχωρισμός σε

  • Top offers

  • Best Sellers

  • Black Friday favorites

Επιπλέον εάν γίνεις ΚΑΡΑΤΕCHA θα έχεις:

-Ταχύτητα: Αυθημερόν παράδοση μέσα σε μία ώρα

-Αμεσότητα: Δυνατότητα παραλαβής από 263 καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ

-Ευκολία: Πληρωμή με έως 48 άτοκες δόσεις

-Επιβράβευση: Κερδίζεις πόντους με τις αγορές σου

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο Startupper Mag Νοεμβρίου #43

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις