Πώς η Hellas Direct έκανε την ασφάλεια «πράσινη»

Στροφή στα ψηφιακά προϊόντα με επικοινωνίες online και digital διαδικασίες.

Οι καθαρές ψηφιακές τεχνολογίες είναι αυτές που αναμένεται να κυριαρχήσουν την επόμενη ημέρα της πανδημίας του κορωνοϊού, δίνοντας το πράσινο και digital στίγμα τους. Επενδύσεις για τον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της ευρωπαϊκής οικονομίας ζήτησε στη συνεδρίασή του στις αρχές Νοεμβρίου και το Ecofin, αναγνωρίζοντας πως οι δύο αυτοί τομείς θα αποτελέσουν βασικό μοχλό για την ανάκαμψη.

Στην κατεύθυνση αυτή κινείται ήδη ο κλάδος του insurtech. H Hellas Direct, ασφαλιστική εταιρεία νέας γενιάς, που βασίζεται στην τελευταία τεχνολογία και τα advanced analytics, κάνει εδώ και χρόνια μελετημένα και σταθερά βήματα για να προσφέρει εύκολη ψηφιακή εμπειρία στον χρήστη σε πράσινο περιβάλλον.

Αυτό σημαίνει διαδικασίες online, χωρίς περιττά έγγραφα, χωρίς καθυστερήσεις, αφενός στην επικοινωνία με τον πελάτη, αφετέρου στην ίδια τη λειτουργία της Hellas Direct: Η συνεργασία δυνατών in-house ομάδων ειδικών, όπως οι πραγματογνώμονες, και η χρήση αυτοματισμών επιταχύνουν την επεξεργασία ζημιών και το κλείσιμό τους.

Από το αρχικό τηλεφώνημα έως την τελική πληρωμή όλα γίνονται σε συνεννόηση μόνο με την εταιρεία, χωρίς ενδιάμεσους ή τρίτους. Με πυξίδα την καινοτομία και την αξιοπιστία, η Hellas Direct εστιάζει στην ευκολία και την άνεση του ασφαλισμένου. Από την ευέλικτη επιλογή προγράμματος, καλύψεων και διάρκειας ασφάλισης μέσω της ιστοσελίδας της –είναι η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα την ασφάλιση με την ημέρα– και την αγορά και παραλαβή του συμβολαίου online μέχρι την τελική αποζημίωση ή την επισκευή κάθε ζημιάς.

Για το σκοπό αυτόν εφαρμόζει, για όσους ασφαλισμένους το επιθυμούν και εφόσον πρόκειται για περιστατικό σε ξεκάθαρες συνθήκες, την τηλεφωνική καταγραφή, με την οποία ο οδηγός δηλώνει τι έχει συμβεί –η γραμμή λειτουργεί 24/7– και στέλνει ηλεκτρονικά τις απαιτούμενες φωτογραφίες. Με τον τρόπο αυτόν μπορεί να φύγει από το σημείο αμέσως, ενώ ο φάκελός του ανοίγει την ίδια στιγμή.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το αυτοκίνητο μπορεί να πάει στο συνεργείο ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά. Σε κάθε περίπτωση, ο ασφαλισμένος είναι διαρκώς ενήμερος για την πορεία της διαδικασίας και είναι χαρακτηριστικό πως από το 2019 οι κλήσεις για μία ζημιά έχουν πέσει από 17 σε 2. Ήδη πάνω από τις μισές ζημιές της εταιρείας κλείνουν σε 48 ώρες.

Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Hellas Direct με πάνω από 2.500 συνεργαζόμενα συνεργεία εξασφαλίζει online ανταλλαγή εγγράφων και επικοινωνία των πλευρών, εκμηδενίζοντας περιττές καθυστερήσεις. Το μοναδικό ψηφιακό μοντέλο της Hellas Direct έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον δυνατών επενδυτών, με τελευταία την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης. Με κάθε συμβόλαιο, η Hellas Direct αλλάζει την ασφαλιστική αγορά και φέρνει την πράσινη ψηφιακή μετάβαση ένα βήμα πιο κοντά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις